Hvordan kan jeg udtrække loratadin- og pseudoefedrin-piller?

caydiantak

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jan 22, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Jeg fandt pseudoefedrin (meget mere) loratadin (5 mg) piller i mit land. Hvordan laver jeg dem om til pseudoefedrinsalt?
 

emanuel852

Don't buy from me
New Member
Joined
May 10, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
h

Hej, havde du en løsning? Jeg har det samme problem
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Loratadin er uopløseligt i vand. Du kan bruge ethanol eller methanol til at lægge pillerne i blød, filtrere dem og fjerne nogle af de urenheder, der er uopløselige i ethanol. Efter fordampning af ethanol tilsættes destilleret vand og filtreres. Loratadin er uopløseligt i vand. Den filtrerede væske justeres til alkali ph10+, ekstraheres, tørres og hydrogenchloridgas. Filtrer.
 

emanuel852

Don't buy from me
New Member
Joined
May 10, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
hej, men jeg skal adskille loratadin fra pseudoefedrin, loratadin er uopløseligt i vand, og det er pseudoefedrin også.
Så jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre det
 
View previous replies…

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Du læste ikke mit svar omhyggeligt. Efedrin er opløseligt i vand og ethanol. Lorata er uopløselig i vand. Efter fordampning af ethanol tilsættes vand og filtreres, og loratadin vil blive efterladt på filterkagen.
 

emanuel852

Don't buy from me
New Member
Joined
May 10, 2024
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Du er en god ven, og mit sidste spørgsmål er, om jeg skal lade ethanolen fordampe i et bægerglas over en varmeproducerende brænder?
 

hacke8

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 26, 2024
Messages
117
Reaction score
31
Points
28
Der er ikke behov for tilbagesvaling. Det er nok at inddampe ethanol under normalt tryk. Men vær ikke for tør, for det er ikke let at opløse efter tilsætning af vand. Det er lige så godt som næringsrig jord.
 
Top