Question Hvordan "opdagede" du forskningskemikalier?

Rita

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Jeg blev introduceret til forskningskemikalier, da jeg en dag undersøgte Bromaz, dets sikkerhedsprofil og dets lovlighed.
Jeg har ikke en uddannelse i kemi eller noget lignende, der gør mig i stand til at forske i disse stoffer, men jeg synes stadig, at det er meget spændende.
Jeg er nysgerrig efter at vide, hvordan I alle fandt ud af dette forum og om RC'er i almindelighed.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Det kaldes farmakore. Hvis du sammenligner mange lægemidler med lignende virkning, vil du opdage, at de deler nogle grundlæggende strukturer. Det kaldes stilladser. Populære stilladser omfatter phenylethylaminer, amfetaminer, substituerede phenylethylaminer (se Phikal af Alexander Shulgon), metamfetamin, mdxx-psykostimulanter, som alle er baseret på phenylethylaminer. De minder meget om katakolaminer som dopamin, noradrenalin og serotonin. Katinoner er et andet psykoaktivt stillads. Forskningsnøgleord; privilegeret stofstillads og farmakore

Sir_Smokealot

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Jeg stødte på rcs gennem spice, jeg vidste, at effekten ikke kan komme fra urterne, og så begyndte jeg at informere mig selv.

• Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
PV-lægemidler. RC-scene. Læringskurven er steget for at tjene penge på Kina-pakken

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Jeg fik nyheden fra kemiske virksomheder, at de tillod grå markedsartikler ved døren, og flyttede derefter til Japan, som har et kørende marked 2006, før det var det mest mund til mund og en medicinsk artikel om patenterede kemikalier, der er blevet skabt og ikke testet.

HIGGS BOSSON

Expert
Reaction score
716
Jeg har forsket i nye psykoaktive stoffer i 17 år. Desværre har de fleste lande implementeret analog lovgivning, som gør vores aktiviteter ulovlige. Men jeg går stadig ud fra, at der vil ske revolutioner på stofmarkedet, og at der vil blive opdaget nye klasser af stoffer, som det skete for længe siden med JWH.

• Like

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Jeg håber, at threedos bliver lovende 3cb er næsten klar Jeg hader det
nomenklatur
Tcb2 har også udviklet sig sammen med nogle unødvendigt flyvende strukturforbindelser, jeg hørte noget andet som eller solskin, der bare blev banket op i min røv

• Like