hvordan jeg kan få amfetamin fra P2P og formamid og HCl)

amphetamineking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg fandt dette: En af de mest almindelige metoder til ulovlig produktion af amfetamin er Leuckart-reaktionen, som består i kondensering af phenylaceton (phenyl-2-propanon, P2P) med formamid eller ammoniumformiat i nærvær af myresyre og efterfølgende syrehydrolyse af den resulterende N-formylamfetamin.

lad os sige, at jeg har 1 liter p2p i hvilke mængder har jeg brug for at blande alle disse stoffer, og hvor meget tid og ved hvilken temperatur og hele syntesen generelt?

amphetamineking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tak for dette, men jeg kan ikke beregne mængden af bare 1 kg amfetamin.

Ihatemybitchwife

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Opskalér gradvist, se hvilke problemer der opstår, og håndter dem. P2P til alfamethylfenilamin er ineffektivt, det er bedre for meth

amphetamineking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Men meth
men meth er sværere at syntetisere

amphetamineking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
fra hvad er det så bedre at syntetisere amfetamin (jeg fra Rusland, metilamin (ikke mere 40% til salg)

Ihatemybitchwife

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
P
p2np, for at lave det skal du bruge benzoealdehyd, nitroethan, toluen/eddikesyre (bedre acoh, intet behov for dean stark) og primær amin (40% methylnh2 er ok!, du kan også bruge ethylamin, n-butylamin osv.) Sekundære aminer fungerer, men meget dårligt udbytte eller slet ikke.

zxcuseless

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Vanskeligt (nitroethan - forløber (men jeg fandt en metode til syntese), benzoealdehyd - ingen problemer, amin? Hvad er det? methylnh2 det er metilamin???? Idk sorry :sry:) men thx for denne metode, ud af ham vil jeg kunne syntetisere mere amfetamin på kort tid (sandsynligvis). Tak igen)

Ihatemybitchwife

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Jep, n
Fordi benzoesyrealdehyd er et meget anvendt smagsstof til fødevarer samt en vigtig organisk syntese generelt. jeg vil anbefale dig at gå efter bromoethan > nitroethan, hvis du vil gøre det. eller bare bestil fra polen, hvis du er i eu. eller køb p2np, hvis du er i eu, ikke ulovligt, men vildt sussy.
Ja, jeg mente methylamin.
Der er en tråd fastgjort i det afsnit, du er på lige nu, kaldet p2np-syntese af william d.
Den nemmeste procedure for dette ville være AlHg-amalgamruten, der også er fastgjort her. Du vil have acetone og svovlsyre, acetone er valgfri, kan erstattes af IPA - isopropanol.Men du har 100% brug for svovlsyre eller fosforsyre, 98% svovlsyre er ideel, poolrenserens styrke bør også fungere. Gør dig selv en tjeneste og køb mgso4 eller naso4, hvis du ikke vil købe det fra sundhedsbutikken, skal du sprænge det i ovnen i et par timer - se nilered video på yt.
Held og lykke