Question Hvordan fremstilles meth med medicinsk flydende efedrin (C10H15NO)?

Napoleon

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg brugte væsken direkte og havde problemer med krystallisering, den forbliver som vand, kan der være et problem med dens renhed, eller er det ikke muligt at producere meth med den medicinske væske efedrin? Jeg brugte metoden, der indeholder rød fosfor og saltsyre

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Hej, hvilket firma brugte du produktet fra?
Og hvilken procentdel af efedrin er opløst i hvilken mængde væske (ml)?

Napoleon

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg købte det ved at bestikke hospitalspersonalet. Jeg kender ikke ingredienserne, de ved kun, at det bruges til patienter. Er der en metode, hvor jeg kan adskille rent efedrin?

Loooow

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Teoretisk set skal du kun lade væsken fordampe, så det stof, der er opløst i den (efedrin HCI), er tilbage til sidst.
Så længe der ikke er blandet andet i!
Jeg ville lade væsken fordampe i en bred glasskål, ved stuetemperatur, på et mørkt sted!!!
Så burde du kunne bruge den til reduktion af jod/fosfor (rød) uden problemer.
Jeg er en komplet noob, men jeg prøvede dette for 10 år siden, og det er ret let !!!
Solrige hilsner og held og lykke

plancklong

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Hej Napoleon,
Jeg fandt dette:
Ephedrine Sulphate Injection Dosage and Administration
Generelle doserings- og administrationsinstruktioner
Efedrinsulfat injektion, 50 mg/ml skal fortyndes før administration som en intravenøs bolus for at opnå den ønskede koncentration. Fortynd med normalt saltvand eller 5% dextrose i vand.....

Hvor meget (cc) brugte du? Hvis det var som ovenfor, fik du kun ca. 1/20 af, hvad du havde brug for til reaktionen.

Som det er blevet sagt af andre, skal du hælde væsken i en lav, fladbundet skål eller tallerken og lade alt vandet fordampe. Skrab de resterende rester op, og vej dem. Dette vil være efedrinsaltet. MW af dette vil være grundlaget for at beregne mængderne af de andre reaktanter.