hvordan man laver Cannabinoids-papir uden at efterlade pletter 4-5gram pr. side (5cl-adb)

jedii00

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 4, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jeg forsøger at tilføje 4 til 5 gram 5cl-adb til 100 % bomuldspapir uden at efterlade pletter, men det viser sig at være meget udfordrende, er der nogen, der har erfaring med denne metode?
 

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jeg prøvede lige at lave 2 g pr. A4-side og havde samme problem. Kan 5cl-adb-a laves til krystal? Hvordan sprøjtes det ellers på papir og dyppes også (jeg har brug for at lave sider og bøger).
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Der er en privat metode til at gøre dette med succes for selv disse tåbelige mængder som 5 g - privat i virksomheden i det mindste ... det er ret simpelt at finde ud af, men da det blev holdt hemmeligt, kan jeg kun tilbyde at sælge metoden til det, hvis du ikke kommer op med det selv - hvis dette er i strid med nogen regler, så lad mig det vide. tak
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Der er en privat metode til at gøre dette med succes for selv disse tåbelige mængder som 5g - Privat i virksomheden i det mindste ... det er ret simpelt at finde ud af, men da det blev holdt hemmeligt, kan jeg kun tilbyde at sælge metoden til det, hvis du ikke kommer op med det selv - hvis dette er imod nogen regler, så lad mig det vide. tak Hvor meget ... fordi det er noget, jeg vil vide
 

jennycraig

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 29, 2023
Messages
10
Reaction score
2
Points
3
Jeg har brug for at vide, hvordan man sprøjter og dypper. Til sider og bogsider. Ingen misfarvning. Ja, det er ikke meningen, at vi skal sælge her eller købe her fra ikke-sælgere eller forhandle aftaler indbyrdes uden for markedet med andre ikke-sælgere, tror jeg heller ikke, og jeg kan godt lide dette marked og tager ikke nogen chancer for at blive afvist. Men jeg giver dig bare en advarsel, fordi du spurgte, jeg er ikke mod, jeg styrer ikke noget!
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jeg ved, at jeg nævnte dette i mit indlæg for mulige mods eller administratorer, så det ikke ser ud som om jeg sælger lort ud af luften. og der er et trin i proceduren, som ikke diskuteres nogen steder, men fjerner farvning helt - hvilket jeg ville tilbyde - og jeg er ikke en tilfældig person, jeg arbejdede med Flight indtil hans anholdelse, også kendt af personalet her :)
 
View previous replies…

gfs241

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 7, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
1
Jeg har ikke noget at tilføje med hensyn til faktisk at hjælpe, men jeg synes, det er ret dumt at forsøge at opkræve betaling for noget så simpelt som at dyppe fængselsark.
 

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
Jeg er ked af det, men dette var en virksomhedsintern metode, som vi brugte til at øge den mængde, et ark kan bære uden nogen form for farvning, og som gav mange mennesker en masse penge og derfor kun blev solgt privat, jeg ønsker ikke at dele interne metoder, vi brugte, gratis.
 
  • Like
Reactions: vis

SynthethicADHD

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Hvis nogen ved, hvordan man gør det, så kontakt mig, jeg vil gerne udveksle oplysningerne.
 

bronxwar

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2023
Messages
1
Reaction score
5
Points
1
Fortynd din noid i acetone (4 g i 200 ml). Dyp din side, og lad den tørre flere gange, indtil produktet er færdigt. sådan gør man.
 

Rcvendor(PE)Scam

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 9, 2023
Messages
13
Reaction score
2
Points
8
kontakt mig, jeg vil hjælpe dig med at
 

Bigtme

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 12, 2023
Messages
2
Reaction score
2
Points
3
Kom 5 gram i 50 ml acetone, spray siden, og lad den tørre, spray derefter den anden side af siden, og lad den tørre, og gentag processen, indtil du løber tør for spray. Prøv ikke at gennembløde papiret for meget, når du sprayer.
 
  • Like
Reactions: vis

xneason

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 23, 2023
Messages
9
Reaction score
1
Points
3
Jeg vil sprøjte på marshmellow leaf, jeg har færdiggjort 5-CLADB, for 1 gram hvor mange ML acetone skal jeg bruge?
Hvad er forholdet mellem 5-CLADB og acetone for medium bruger... hjælp venligst med at guide gennem dette
 

ilovechems23

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 30, 2023
Messages
2
Reaction score
8
Points
1
Er der nogen, der er færdige med cannabinoider? Det ser ud til, at denne side kun er til spord og meth.
 

soyjosh96

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 12, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Udskriv over det almindelige hvide
 

WillD

Expert
Joined
Jul 19, 2021
Messages
727
Reaction score
1,017
Points
93
Brug papir med høj densitet til at påføre en større mængde produkt. Du kan slette et ekstra produkt. Hvordan man beregner doseringen til et ark, kan jeg fortælle.
Noids er et af de vigtigste yndlingsprodukter for mig, så tro ikke, at webstedet kun handler om stimulanser og euforika. Hvis nogen er interesseret i ting med noids, så skriv til mig.
 
Top