Question Hvordan laver man methylamin?

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
250 gram ammoniumklorid og 500 gram 37 % formaldehyd blandes i en 1L rundbundet kolbe og opvarmes, og temperaturen holdes på 104 celcius. Destilleret, indtil der ikke kommer mere vand. Det tog omkring 6 timer. Da vandet var destilleret, blev kolben fjernet fra varmekappen og afkølet i fryseren til under 10 celcius. Alle ammoniumchloridkrystaller kom ud. Ammoniumchlorid blev filtreret og væsken overført til et andet bægerglas. Derefter blev væsken koncentreret til halvt volumen, og der kom mere ammoniumchlorid ud. Filtrerede igen og koncentrerede væsken til halv volumen igen. Da væsken blev orange og udviklede en masse røg, blev den hældt over i et andet bægerglas, og der kom straks krystaller ud, som blev til en fast kage. Afkølet til under 10 celcius igen. Derefter vaskes med 250 mL kloroform og filtreres igen. Filtrerede krystaller blev kogt i 250 ml absolut methanol, og al methylamin blev opløst. Noget ammoniumklorid blev tilbage. Filtreret og ammoniumklorid kasseret. Den filtrerede væske afkøles i fryseren natten over og filtreres igen. Udbyttet er 72 gram ren methylamin.

Der er mange sider, hvor du kan finde methylamin.

Også mange bedre.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/methylamine-hydrochloride-synthesis-large-scale.617/
Det er den samme metode som i videoen.

Det er den simpleste.

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
kender du den bedste metode til at få ren methylamin, for jeg så, at der er flere metoder

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Ja, der er altid flere metoder til at få et slutprodukt, men enten er deres udbytte uønsket eller kræver meget kompliceret udstyr, og resultaterne er ikke smerten værd.

Ved ovenstående metode kræver du ikke noget specielt glasvarer, og udbyttet er ca. 90%. så dette er det bedste, jeg kan tænke.

Og ovenstående produkt er methylamin hcl, og du har brug for ~ 40% aq sol. så den sol. du får, vil være rigelig.

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
jeg laver det ikke selv, men køber det, fordi det er superbilligt, ca. 1-50c pr. liter 99 % flydende dcm.

Attachments

• Kkgn6ThvPs.png
    Kkgn6ThvPs.png
    218.7 KB · Views: 164

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Jeg vil gerne producere det selv for at se, hvor mange penge jeg kan tjene, for nu tror jeg ikke, det er klogt at producere meth direkte. hvorfor køber du methylen og ikke methylamin?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
Din metode, som du beskriver ovenfor, har et udbytte på 49,6 % (i tilfælde af, at det er ægte ren methylamin). Vær venlig ikke at vildlede folk her.
nej

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
Jeg er virkelig ked af, at jeg kiggede på en anden syntese og ikke så nøje efter. Min hensigt var ikke at vildlede nogen, og denne fejl vil ikke ske igen.

og denne skulle jeg ikke poste her, den handlede om ekstraktion af DCM fra en blanding i fortynder.

jeg klokkede i det, undskyld

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
163
H0mAVSLgM5

det er faktisk din om 2,5 $/kg methylamin hcl og 50c for 40% liq methylamin (og de eksporterer til europa, men ikke til amerika)

super billig huh

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,895
Deals
1
Jeg vil anbefale dig at prøve metoden fra BB forum video.

Last edited: