Question Hvordan begynder man at sælge medicin?

Wendy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
3
Jeg havde en fyr, som jeg har kendt hele mit liv, der kørte tingene for mig, og jeg gav ham GODE penge fra salget. Systemet fungerede rigtig godt, jeg efterlod et produkt til et par dage på et eller andet dødt sted, og så hentede han det, solgte det og gav mig penge. Ingen vidste, at jeg solgte stoffer.

Jeg blev doven med D.D.-forberedelsen og besluttede at plante flere produkter på én gang. Hvad gjorde han? Han tog stofferne og stak selvfølgelig af fra byen. For mit vedkommende er det pengemæssigt ikke noget problem, og jeg fortjener at blive straffet for min dovenskab.

Men det, der er et reelt problem, er, at jeg ikke er særlig social og ikke hænger ud med folk. Jeg har ingen distribution overhovedet. Bogstaveligt talt nul. Mens jeg sidder på en guldgrube af kvalitetsstoffer.

Det er et pinligt spørgsmål, men det er faktisk min situation.

Jeg regner med, at jeg bliver nødt til at komme ud og sælge lidt, indtil jeg kan finde en god medarbejder. Er natklubber for risikable? Hvordan ville du starte fra bunden?

Last edited:

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,809
Deals
666
Udvikl det lokale salg. Tilbyd Dead Drops til kunderne. Det burde være mere rentabelt end at arbejde med postforsendelser.
Print reklameklistermærker og sæt dem op på toiletterne i natklubber og barer, hvor unge mennesker samles.
Lav små færdigpakkede DD'er til detailsalg på praktiske steder

Eksempel på et salgsfremmende klistermærke:

BFuUWSx5Zi

Opret en gruppe. Dine kunder har brug for at kommunikere med dig. Du skal have dit eget rum for at fastholde dit publikum og tiltrække nye kunder. Find på konkurrencer og lodtrækninger om præmier. Få nye medlemmer på dit hold for at lave flere DD'er og udvide din distributionsgeografi.

Last edited: