- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,769
- Deals
- 666
Hovedformålet for enhver svindler er at få fat i dine penge ved at omgå BB Escrow-tjenesten. Husk, at svindlere er meget kreative og finder millioner af grunde til at overbevise dig om at springe escrow over.
Meget ofte bruger svindlere følgende argumenter:
1. Bitcoin-kursen skræmmer mig, så lad os få halvdelen af din betaling direkte til mig og den anden halvdel gennem escrow.
2. Jeg arbejder ikke gennem escrow, jeg blev snydt der. Det vil jeg heller ikke råde dig til.
3. Jeg laver handler for titusindvis af dollars hver dag. Jeg har ikke tænkt mig at rode rundt med dine 100$ i escrow. Enten bestiller du uden spærring, eller også spilder du ikke min tid.
4. Se på mine anmeldelser, det giver ingen mening for mig at snyde dig. Jeg er en ærlig person her!
Suppler med dine muligheder i kommentarfeltet, kære forummedlemmer.
Meget ofte bruger svindlere følgende argumenter:
1. Bitcoin-kursen skræmmer mig, så lad os få halvdelen af din betaling direkte til mig og den anden halvdel gennem escrow.
2. Jeg arbejder ikke gennem escrow, jeg blev snydt der. Det vil jeg heller ikke råde dig til.
3. Jeg laver handler for titusindvis af dollars hver dag. Jeg har ikke tænkt mig at rode rundt med dine 100$ i escrow. Enten bestiller du uden spærring, eller også spilder du ikke min tid.
4. Se på mine anmeldelser, det giver ingen mening for mig at snyde dig. Jeg er en ærlig person her!
Suppler med dine muligheder i kommentarfeltet, kære forummedlemmer.
Last edited by a moderator: