Question jeg har nogle spørgsmål om hemmelig syntese af amfetaminsulfat

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hej alle sammen, jeg er ny her, og jeg er nybegynder, så jeg har nogle dumme spørgsmål, jeg ved ikke, om nogen nogensinde har stillet dem, men lad os alligevel begynde!

Er det bedre at have en elrlenmeyer og opvarme den på en kogeplade eller en fladbundet kolbe og opvarme den i et vandbad? Jeg tror, at den fladbundede kolbe er bedre, fordi der er mere varmekontakt end erlenmeyer, har jeg ret?

Dette er min "opsætning"
0IBA8uUNGW
Er en emhætte som denne god?

Har jeg virkelig brug for en kondensator og andre ting? Hvis jeg ikke har det, vil mit udbytte være mindre højt, er det ikke?

Tak for dine svar!

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Du må kun bruge vandbad, en kogeplade vil ødelægge din reaktion og kolbe.
Tror du virkelig, at vi bare bruger det for sjov?
Du vil miste opløsningsmiddel, din reaktion vil blive brændt, og du kan blive forgiftet af opløsningsmiddeldampe.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Okay, for jeg så en syntese af en mand, der brugte en kogeplade til at syntetisere sulfatamfetamin

Nej, det tror jeg ikke, jeg spørger, fordi jeg har hørt, at det ikke er nødvendigt.

Jeg forstår ikke rigtig, når du mener "mistet opløsningsmiddel", mistet opløsningsmiddel ved opvarmning uden kondensator? (og for dampene har jeg udsugningshætten)

Hvis du vil, kan jeg sende syntesen af sulfatamph, jeg har? Måske vil du mere forstå mine spørgsmål idk

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Du kan gøre, hvad du vil, men jeg er sikker på, at vores metode er bedre og fungerer godt. Jeg fortæller dig det for at hjælpe med godt udbytte og succes. Du kan bruge en gryde med vand som vandbad.
Præcis, tilbagesvalingskondensatoren opsamler opløsningsmiddeldampe og kondenserer dem tilbage til reaktionsblandingen.
Det er op til dig

HairyPoppins