Question jeg har nogle spørgsmål om hemmelig syntese af amfetaminsulfat

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hej alle sammen, jeg er ny her, og jeg er nybegynder, så jeg har nogle dumme spørgsmål, jeg ved ikke, om nogen nogensinde har stillet dem, men lad os alligevel begynde!

Er det bedre at have en elrlenmeyer og opvarme den på en kogeplade eller en fladbundet kolbe og opvarme den i et vandbad? Jeg tror, at den fladbundede kolbe er bedre, fordi der er mere varmekontakt end erlenmeyer, har jeg ret?

Dette er min "opsætning"
0IBA8uUNGW
Er en emhætte som denne god?

Har jeg virkelig brug for en kondensator og andre ting? Hvis jeg ikke har det, vil mit udbytte være mindre højt, er det ikke?

Tak for dine svar!

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Du må kun bruge vandbad, en kogeplade vil ødelægge din reaktion og kolbe.
Tror du virkelig, at vi bare bruger det for sjov?
Du vil miste opløsningsmiddel, din reaktion vil blive brændt, og du kan blive forgiftet af opløsningsmiddeldampe.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Okay, for jeg så en syntese af en mand, der brugte en kogeplade til at syntetisere sulfatamfetamin

Nej, det tror jeg ikke, jeg spørger, fordi jeg har hørt, at det ikke er nødvendigt.

Jeg forstår ikke rigtig, når du mener "mistet opløsningsmiddel", mistet opløsningsmiddel ved opvarmning uden kondensator? (og for dampene har jeg udsugningshætten)

Hvis du vil, kan jeg sende syntesen af sulfatamph, jeg har? Måske vil du mere forstå mine spørgsmål idk

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,081
Deals
1
Du kan gøre, hvad du vil, men jeg er sikker på, at vores metode er bedre og fungerer godt. Jeg fortæller dig det for at hjælpe med godt udbytte og succes. Du kan bruge en gryde med vand som vandbad.
Præcis, tilbagesvalingskondensatoren opsamler opløsningsmiddeldampe og kondenserer dem tilbage til reaktionsblandingen.
Det er op til dig

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Hej. Jeg har gjort det på den måde to gange, den første gang gik det godt, den anden var en katastrofe. du skal bruge den rigtige tykkelse og størrelse af folie og en slags kondensator (jeg brugte en tragt med en stor isterning). Hvis du vil gøre det, anbefaler jeg, at du starter reaktionen udenfor og efter den voldelige fase tager den med ind igen eller har sodavand og spildmaterialer ved hånden. Jeg kom ikke i nærheden af %70, og det var heller ikke en ren rus! Det rigtige udstyr er dog så meget mere tilfredsstillende!

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Hej mand, hvad mener du med katastrofe? Til folien kan jeg købe foliespåner, ikke? Okay, for kondensatoren (den er ikke særlig dyr) vil jeg købe den, når jeg har nogle penge ahah

Humm okay, så jeg er nødt til at købe en kogeplade, en kogeplade som denne fungerer? Til at begynde med mener jeg
ZuFYSOqsbk

Og når du mener voldsom fase, mener du så aluminiumamalgam med kviksølvnitrat ect?

Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
For at få et renere produkt skal du i det mindste have en meget god acetonevask, a/b-rensning, destillation eller andet er ideelt. jeg går selv efter at udfælde med l-vinsyre, omdanne tartratet til base igen og udfælde med svovlsyre, det kommer superrent ud.

Han mener, at når man tilsætter p2np sol. til klar amalgam, genereres en stor mængde varme samt termisk ekspansion, som kan gå ud af din kondensator og overalt på gulvet / i rummet. Hvis aluminium er for fint, er reaktionen alt for voldsom. Se på pattons tråd om d-amfetaminisolering, den har en del med syntese ad denne vej, det er godt at følge.Det foreslår kaffekværnmalet aluminium, med små strimler, selv med 10 g, risikerer du en vulkan, hvis folien er for tynd og kort. men du vil se, jeg er villig til at vædde på, at mere end halvdelen af mennesker, der laver denne syntese, har haft løbske reaktioner mindst en gang.
Den kogeplade er fin, ikke ideel, men den fungerer, jeg har også en, du skal parre den med et termometer for at få dit vandbad rigtigt. Men denne syntese med AlHg, som du valgte, kan gøres uden, bare spring tilbagesvalingen over efter tilsætning af p2np, lad den reagere og afkøle helt, sigt og gå derfra, 60% udbytte er muligt på denne måde garanteret.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Jeg vil anbefale, at du ikke gør det i dit køkken, hvis du nogensinde planlægger at lave lækker mad der igen.

Få et arbejdsbord, bedre glas og andre varmekilder end dit komfur.

Køkkenet er alt for pænt til at ødelægge det med en kemisk forurening.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
a/b-oprensning? Jeg er nybegynder, så jeg kender ikke rigtig genveje som a/b, syre-base, formoder jeg?

Til min syntese vil jeg følge grundlæggende oprensning med acetone eller IPA, men hvis der er en enklere og bedre oprensning, siger jeg ikke nej

ja okay jeg ser, jeg vil gøre det i min lille have, så for aluminiumet er lille firkant (1cm x 1cm) god, ikke for fin?

Jeg vil følge dine trin, tak for alle!

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Ja, du har ret, mit køkken er for dyrt til at lave sulfatamph indeni!

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Helt sikkert :) Nu, hvor du er en del af vores gruppe, kan vi hjælpe dig med at få et lille budgetlaboratorium, så du ikke behøver at bruge dit køkken. Bare spørg, når du er klar, og hvis du har brug for hjælp.

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
Mange ting kan man selv konstruere, hvis man har et lavt budget, især til denne reaktion, hvor der ikke kræves ekstern opvarmning.
Du kan erstatte din reaktionsbeholder med en 50 liters plastiktønde fra din lokale hardwarebutik. Bor derefter et hul i låget for at fastgøre din kondensator til den. Kondensatoren kan også nemt bygges af to rør, hvor det ene har en mindre diameter, så det passer ind i det andet, og hvor kølevandet løber mellem de to rør for at kondensere dampene.

Langt fra perfekt, men muligt, hvis du har et lille budget.

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Har du en plastiktønde som denne?
1bY87nTcZp

ymaaah

Don't buy from me
Resident
Language
🇫🇷
Reaction score
53
Mange tak, hvor meget koster et lille laboratorium for dig?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
ja, sørg for, at det er hdpe eller pp eller noget med høj kemisk resistens

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Det afhænger af, hvad du ønsker at fremstille, og også af dine personlige krav til udstyr.

Selv om mange ting kan improviseres, vil jeg sige, at du nemt kan få et startsæt til nogle synteser (i lille skala) fra 1.000 - 2.500, hvor 2.500 allerede er meget.
Der, hvor det kan blive dyrt, er, hvis du ønsker at tilføje yderligere opsætninger til dit laboratorium til rensning (dampdestillation, rotavaps ...).

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Hvordan kan dampdestillation være dyrt? Det er et kølemiddel, en adapter, en ekstra kolbe og vand.

TotalSynthesis

Don't buy from me
New Member
Reaction score
47
Ja, en tromme som denne er fin.
Selv om jeg siger, at det virker, skal du være opmærksom på, at det langt fra er perfekt. udbyttet vil være lavere, fordi dine reagenser ikke blandes så godt. i en rbf vil kolbens indhold blive blandet af sig selv konstant, hvis du har en god kogning, hvis du har en god reaktion.