Nmakc Buying through escrow New seller Language 🇺🇸 Joined Sep 9, 2024 Messages 31 Reaction score 14 Points 8 Sep 10, 2024 #1 Jeg har 2 forskellige amfetaminbatcher, den ene er stærkere, den anden svagere, kan jeg blande dem til 1 og hvordan uden at ødelægge det?
Jeg har 2 forskellige amfetaminbatcher, den ene er stærkere, den anden svagere, kan jeg blande dem til 1 og hvordan uden at ødelægge det?
J Jimmyjohn48 Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Mar 6, 2024 Messages 33 Reaction score 6 Points 8 10 Sep #2 Opløsning i destilleret vand og inddampning ville være en meget god måde. Upvote 0 Downvote
Nmakc Buying through escrow New seller Language 🇺🇸 Joined Sep 9, 2024 Messages 31 Reaction score 14 Points 8 10 Sep #3 Undskyld, at jeg forstyrrer, men da jeg er nybegynder, vil du gerne forklare bedre, eller hvis det ikke er et problem, kan jeg sende dig en besked, hvis du har tid til at få trin, hvordan du gør det, jeg værdsætter det meget tak. Upvote 0 Downvote
Undskyld, at jeg forstyrrer, men da jeg er nybegynder, vil du gerne forklare bedre, eller hvis det ikke er et problem, kan jeg sende dig en besked, hvis du har tid til at få trin, hvordan du gør det, jeg værdsætter det meget tak.