- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 4
Ok, det er et stykke tid siden, jeg har gennemgået al denne viden, men jeg er her og sørger for, at jeg har de detaljerede recie[t correct s tilbage i dag, jeg dabled i fremstillingen af nogle ting, og den, jeg lærte godt, var meth, jeg lærte anhidris amonia dope rød ad sort og anden koldkogning, som jeg bare ville prøve for det enkle ansigt af tillid til ikke at skulle gå til en forhandler og få noget bare tage sig af mine vaner og det er det, men jeg sidder fast på detaillerne.
1 ounces NitroMethane GaI
2 Humle nummer 9 gun blueing 7 ounces
3 Svejsestænger orange spidser til nichole
4 ? jeg tror, der er aktiveret charchole, men ikke sikker
5 tape låg ned tæt kog på høj i 12 timer og lad det derefter sidde og køle af i 12 timer
når det er færdigt, er der to lag et øverste lag, som er alt meth, der skal skæres væk fra bunden, kassér det nederste lag og sørg for ikke at få noget i din krystal ayer kan være giftig
1 ounces NitroMethane GaI
2 Humle nummer 9 gun blueing 7 ounces
3 Svejsestænger orange spidser til nichole
4 ? jeg tror, der er aktiveret charchole, men ikke sikker
5 tape låg ned tæt kog på høj i 12 timer og lad det derefter sidde og køle af i 12 timer
når det er færdigt, er der to lag et øverste lag, som er alt meth, der skal skæres væk fra bunden, kassér det nederste lag og sørg for ikke at få noget i din krystal ayer kan være giftig