Question Hvis jeg har en gruppe mennesker og en butik, og jeg vil flytte dem hertil for at købe gennem BB

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
22
Hvis jeg har en gruppe mennesker og en butik, og jeg vil flytte dem hertil for at købe gennem BB for at føle mig mere sikker, er det så ok? I den forstand, at de måske vil købe meget hos mig, har de så lov til fra starten at købe hos mig som ny leverandør/sælger?

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
22
Undskyld, jeg har et spørgsmål mere. Hvis nogen opretter en tråd om "jeg leder efter syntetiske cannabinoider", har jeg lov til at omdirigere ham til mit indlæg på BB drug market eller efterlade ham en privat besked? Mange tak skal du have

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,811
Deals
666
Ja, det kan man godt. Jeg vil sige, at det er nødvendigt

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,811
Deals
666
Men husk, at det er en god tommelfingerregel, at alle aftaler skal gå gennem escrow i forummet. Hvis du forsøger at lokke en bruger ind i en messenger for at omgå escrow, bliver du straks betragtet som en svindler.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
101
Deals
22
Vi kommer specielt til escrow. kunder er glade for escrow :)
endnu et spørgsmål. Er vores omladningspolitik accepteret?

# For Europa tilbyder vi 100% omskibning eller penge tilbage!

## Uden for det europæiske område tilbyder vi kun 25% penge tilbage eller 25% omladning i tilfælde af tab, eller hvis de returneres tilbage til afsenderen ikke længere kan afhentes. Så pakken er tabt for evigt!

## Vi tilbyder ikke omlevering af pakker, der sendes uden sporing!

## Vi sender ikke ordrer under 10 g med sporing!

HEISENBERG

Administrator
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,811
Deals
666
Så du skal kun arbejde med EU. Hvad angår alle pakker, der sendes uden sporing og ikke modtages af køberen, foretager jeg en fuld refusion.

Vores escrow garanterer, at køberen enten modtager varerne eller får pengene tilbage. Enhver afvigelse fra denne regel er ikke ok.