Min kære ven, jeg forstår fuldt ud din tankegang, men hvis jeg må, foreslår jeg af hele mit hjerte at prøve at forstå også det grundlæggende og derefter for hver lægemiddelrelateret dokumentation informere dig selv om de fænomener, der er involveret i den forberedende proces. Youtube er en god start, det satte mig også på rette vej sammen med Vogels praktiske organiske kemi (det er en stor .pdf, vær ikke bange, det vil lære dig meget), start med at forstå generelle / uorganiske grundlæggende begreber, gå derefter til de væsentlige laboratorieteknikker (omkrystallisering, destillation, syre-baseekstraktion og selvfølgelig selve syntesen og andre oprensningsmetoder vakuumfiltrering, udsaltning, opløsningsmidler, reagenser osv ...), så skal du klare skrivning af molekylære strukturer og nomenklatur (navngivning af dem). Alprazolam er potent, og selv om der findes en ret ny metode til enkel syntese ud fra tilgængelige forstadier (2-amino-5-chloro-benzophenon + 2-Bromo-propionyl-chlorid + hydrazin + opløsningsmidler og udstyr) anbefaler jeg venligst at starte med nogle praktiske eksperimenter, før du håndterer farlige kemikalier, og også først lave diazepam (fordi det er mindre potent, og du er omkring ti gange mindre i fare for at få en utilsigtet overdosis), du behøver heller ikke at bruge hydrazin, som er ret eksplosivt. Start med simple ting som fluorescein og arbejd dig op til amfetamin ved at syntetisere din egen 2-phenyl-nitropropen og hvorfor ikke nitroethan (det kan være demotiverende frustrerende, men det er noget, vi alle kender til), i hvert fald er der på bitchute.com en bruger ved navn ChemPlayer ... Se hans videoer og lær praksis fra ham, og brug Vogel's som en ordbog til Pihkal, der bør være din bibel til at studere i det mindste, indtil du begynder at se og forstå mønstrene og hvad hvert trin betyder (Sasha gjorde et godt stykke arbejde ved at forklare hver eneste grund til de udførte trin). Held og lykke og god fart!
P.S. Jeg er klar over, at beroligende midler er dit mål, og jeg håber ærligt talt, at det ikke er din plan at blive rig, men at øge din værdi som person for at være en værdig efterkommer af Prometheus, GHB er et langt lettere at fremstille beroligende middel, men det har sine farer i brug.