Hello, I'm looking for a ebook of how to cook high THC gummies thanks
nob0dy Don't buy from me New Member Joined Jul 20, 2022 Messages 14 Reaction score 3 Points 1 Jul 20, 2022 #1 Hej, jeg leder efter en e-bog, Jeg leder efter en e-bog om, hvordan man laver THC-gummier med højt indhold. tak
Hej, jeg leder efter en e-bog, Jeg leder efter en e-bog om, hvordan man laver THC-gummier med højt indhold. tak
chemistrydude Don't buy from me Resident Joined Jul 2, 2022 Messages 74 Reaction score 21 Points 8 20 Jul #2 Bare køb THC-pulver og opløs det i ethylalkohol, og sprøjt THC på vingummier
chemistrydude Don't buy from me Resident Joined Jul 2, 2022 Messages 74 Reaction score 21 Points 8 20 Jul #3 Eller brug hasholie.
nob0dy Don't buy from me New Member Joined Jul 20, 2022 Messages 14 Reaction score 3 Points 1 20 Jul #4 j
nob0dy Don't buy from me New Member Joined Jul 20, 2022 Messages 14 Reaction score 3 Points 1 20 Jul #5 Jeg har faktisk en måde at få hash på, men efter hvad jeg har læst, bliver THC-niveauet lavere efter tilberedning af gummierne, der blandes med hash, jeg har brug for en måde at gøre THC-niveauet stabilt på, eller måske vil det være godt at øge det.
Jeg har faktisk en måde at få hash på, men efter hvad jeg har læst, bliver THC-niveauet lavere efter tilberedning af gummierne, der blandes med hash, jeg har brug for en måde at gøre THC-niveauet stabilt på, eller måske vil det være godt at øge det.
chemistrydude Don't buy from me Resident Joined Jul 2, 2022 Messages 74 Reaction score 21 Points 8 20 Jul #6 Jeg ved det ikke, så prøv at få fat i LSD og opløs det i ethylalkohol og sprøjt det på vingummierne.
nob0dy Don't buy from me New Member Joined Jul 20, 2022 Messages 14 Reaction score 3 Points 1 20 Jul #7 Jeg sender dig en privat DM, så vi kan tale mere om det.