- Reaction score
- 53
Første gang jeg havde 3,5 g, og første gang jeg havde 5,5-6 g, er mine potentielle fejl, at min pH-værdi ikke var særlig god, tror jeg, måske for lav, og min 4-MMC har ikke været særlig hvid efter filtrering, jeg tror, det er fordi jeg lod acetone og HCl-opløsning med 4 mmc i fryseren, fordi nogle timer senere var den hvide mælkeopløsning hvid, men med noget rødt / orange, jeg tror, at jeg også lavede en fejl i methyleringen, jeg tror, at jeg lod opløsningen mere end 2 timer, idk hvis dette er en fejl, oh og min løsning var ikke varm, jeg laver den på mit loft og temperaturen er kold, så .. Måske er reaktionen ikke varm nok til at få et maksimalt udbytte, jeg kan måske opvarme opløsningen i begyndelsen for at starte reaktionen?
Første gang jeg lagde 4-MMC/acetone/HCl i fryseren i 8-10 timer, var 4-MMC-stenen meget meget hvid, men acetone/HCl var den nederste del, fordi jeg ikke blandede før frysetrinnet ...
Hvis nogen kan hjælpe mig med at øge udbyttet, tak :'(
Første gang jeg lagde 4-MMC/acetone/HCl i fryseren i 8-10 timer, var 4-MMC-stenen meget meget hvid, men acetone/HCl var den nederste del, fordi jeg ikke blandede før frysetrinnet ...
Hvis nogen kan hjælpe mig med at øge udbyttet, tak :'(