Ødelægger bagepulver min freebase?

studentt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 29, 2022
Messages
17
Reaction score
8
Points
3
jeg vasker min freebase med en 10% opløsning af natron (1 liter vand/100 g natron). samme mængde som freebase. kan det ødelægge min freebase? eller er det for meget natron. for når jeg bringer det til ph, falder der ingen salte.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Fortæl os dette, hvad forventer du, at den skal gøre? Natriumbikarbonat kan fungere som en syre eller en base afhængigt af situationen. Hvis du allerede har basisk kokain, og du planlægger at koordinere det med saltet, kan jeg ikke se nogen fordel ved en alkalisk opløsning. Men jeg ved ikke alt.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
For mig ser det ud til, at du omdanner din basiske kokain til kokainkulsyre, hvilket vil forhindre dig i at lave det til et HCl-salt, hvis det er det, du prøver at gøre (lave kokain HCl), ja, så ødelægger bagepulveret det. Natriumbicarbonat dissocieres til Na+ og Hco2-. HCo2- binder sig til H+ i din kokainlewis-syre og optager det, så Cl- ikke kan...
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
SHHIIITT. JEG VIDSTE IKKE, at dette er i methcathiones. Du kan ikke slette kommentarer, så jeg vil bare sidde her og ligne et røvhul i al evighed. Svaret er sandsynligvis stadig ja.
 

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 6, 2023
Messages
281
Reaction score
112
Points
43
Jeg har læst i nogle kilder, at natriumkarbonat kan tilsættes til vand + freebase-opløsning i tilfælde af meth- og mdma-freebase-rensning med ether eller DCM. Natriumkarbonat reducerer vandets opløselighed og hjælper med at adskille den frie base.
Men jeg er helt nul i kemi, selv om jeg er en god ingeniør, så det er bedre at få en bekræftelse fra en mere erfaren person.
 
Top