Question Problem med at uploade billeder.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Jeg har forsøgt at ændre min avatar, men den bliver ved med at fortælle mig, at der ikke er nok hukommelse til at fuldføre opgaven. Jeg har 6 gb ledig og 25 gb på mit micro-sd-kort. Det er ikke et hukommelsesproblem. Jeg har ryddet min cache. Har du nogen ideer?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
😅😅😅😅 Jeg kan ikke, den vil ikke lade mig uploade et billede. Jeg prøver igen. Denne telefon er jailbroke, så den gør underlige ting nogle gange
CxyEuA0DVl

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
🤷🤷🤷 Jeg fik en 503-fejl tidligere, hvem ved, hvad jeg laver, jeg gør det ikke 😜😜 godt, lad mig prøve at ændre min avatar og se, hvad der sker

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,278
Deals
1
Ok, så mit problem er, at når jeg prøver at ændre min avatar, åbner den en skærm med tilfældige billeder, der ikke ser ud til at være nogen bestemt fil. Det er, når jeg på den skærm trykker på browse og navigerer til mappen, at jeg får fejlmeddelelserne. Jeg brugte også Tor, og nu gør jeg det ikke. 🤔🤔🤔😅🤷 Måske er den mappe, jeg forsøger at navigere til, på mit SD-kort, og det er det, der er problemet. Det vil jeg tjekke, og undskyld, jeg skulle have undersøgt alle muligheder, før jeg skrev et indlæg.