min mening om klonede CC er, at det er kompliceret og teknisk vanskeligt. jeg har læst om det i nogen tid, men jeg har indset, at jeg måske tager fejl, men for at klone et kort og hæve penge på det skal man bruge en software (EMV-chipreader writer software), som skriver de stjålne data fra det udenlandske CC til et rent nyt kort. Med en chip og en magnetisk fjeder er sådan software kun tilgængelig for banker og koster omkring 30K Jeg fandt på DNM forskellige sælgere, der tilbyder sådan piratkopieret software til 1k, men overalt kom jeg på tværs af, at de er svindlere, og at der ikke findes sådan piratkopieret software, der er kun original licenseret software tilgængelig for registrerede virksomheder.
Når det var muligt, var det lettere, fordi dataene (tarck1-3), der var nødvendige for at skrive, blev gemt på kortets magnetiske fjeder, men siden de nye kort med EMV-chip er det mere kompliceret, men ikke umuligt, du bliver nødt til at vide, hvordan du gør det, og det har jeg ikke set.
For at få data fra et udenlandsk kort skal du bruge en skimmer og en falsk keylogger eller et mini-spycam placeret på pengeautomaten peget på tastaturets pin for at registrere pin'en, der er mange sælgere af denne enhed, men mange af dem er svindel, det er en risiko, en af dem er
https://t.me/SKIMMINGpARTs
men jeg har også læst, at det er et fupnummer, men det kunne være en falsk ledetråd fra en konkurrent, jeg ved det ikke.
Det er bestemt værd at studere personligt tror jeg, at der altid vil være hackere, der vil være i stand til at udnytte det finansielle system.