• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Bratislava Klonet CC

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Er der nogen, der har erfaring med eller en gennemprøvet leverandør af klonede kort, der har fungeret i pengeautomater? I SK er der mange rapporter om store kontanthævninger fra andres kort, så hvis vi alle kan hjælpe hinanden på denne måde, hvorfor så ikke.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
I dag er der to-trins verifikationstransaktioner, så jeg tror, at kloner tjener et andet formål, men jeg kan tage fejl.
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Men her taler vi om et kort, som du stikker ind i en maskine, sætter din pinkode i og tager kontanter ud.... 2F findes ikke der
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Så jeg forstår ikke grunden til at sælge, når du kan få mere ved at samle end ved at sælge eller købe en kat i en pose med en daglig udbetaling på maks. 20 €.
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Katten i sækken plejer det at være i stort set alle tilfælde... så sagen fra sidste uge, hvor de trak 150.000 fra kontoen, var et stort mirakel, og de udsteder ikke sådanne tjenester
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
min mening om klonede CC er, at det er kompliceret og teknisk vanskeligt. jeg har læst om det i nogen tid, men jeg har indset, at jeg måske tager fejl, men for at klone et kort og hæve penge på det skal man bruge en software (EMV-chipreader writer software), som skriver de stjålne data fra det udenlandske CC til et rent nyt kort. Med en chip og en magnetisk fjeder er sådan software kun tilgængelig for banker og koster omkring 30K Jeg fandt på DNM forskellige sælgere, der tilbyder sådan piratkopieret software til 1k, men overalt kom jeg på tværs af, at de er svindlere, og at der ikke findes sådan piratkopieret software, der er kun original licenseret software tilgængelig for registrerede virksomheder.
Når det var muligt, var det lettere, fordi dataene (tarck1-3), der var nødvendige for at skrive, blev gemt på kortets magnetiske fjeder, men siden de nye kort med EMV-chip er det mere kompliceret, men ikke umuligt, du bliver nødt til at vide, hvordan du gør det, og det har jeg ikke set.
For at få data fra et udenlandsk kort skal du bruge en skimmer og en falsk keylogger eller et mini-spycam placeret på pengeautomaten peget på tastaturets pin for at registrere pin'en, der er mange sælgere af denne enhed, men mange af dem er svindel, det er en risiko, en af dem er https://t.me/SKIMMINGpARTs
men jeg har også læst, at det er et fupnummer, men det kunne være en falsk ledetråd fra en konkurrent, jeg ved det ikke.

Det er bestemt værd at studere personligt tror jeg, at der altid vil være hackere, der vil være i stand til at udnytte det finansielle system.
 

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2023
Messages
80
Reaction score
42
Points
18
Men den læser kun de grundlæggende oplysninger på kortet, og de krypterede oplysninger får dig ikke op i fart med noget så hurtigt....
 

filipian67

Don't buy from me
Resident
Language
🇸🇰
Joined
Sep 19, 2023
Messages
24
Reaction score
7
Points
3
Jeg er holdt op med at stole på telegramgrupper for længe siden, selv om jeg har erfaring med tidligere pengesedler, hvor jeg blev narret af markedet selv - Metaversemarket ... i dag virker det heldigvis ikke (og jeg troede, at jeg allerede var på den sikre side, når det går gennem escrow), indtil jeg endelig læste, at de rigtige mestre fra Calabrien blev arresteret for et par år siden og afsoner deres straf .... spørgsmålet er, om der er nogen i Europa, der er i stand til at trykke pengesedler, der i det mindste består de grundlæggende tests som UV og pen ...
 

BennyBlanco

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jul 12, 2022
Messages
21
Reaction score
8
Points
3
De siger, at alt, hvad der lyder for godt til at være sandt, sandsynligvis ikke er sandt, selv med kloner fra min erfaring har jeg ikke fundet en eneste sælger på noget marked, der sælger legitime kloner. Desuden siges det, at det næsten er umuligt at gøre sådan noget i Europa, fordi vi har meget strengere sikkerhedsforanstaltninger end USA (Kloner, svindel). Jeg fik personligt oplysningerne fra et slovakisk kort og Obcianski indtil videre har jeg ikke gjort noget med det endnu, men hvis nogen er interesseret, kan jeg informere dig senere, hvordan det viste sig. Jeg har denne erfaring med kloner, hvis nogen har anden erfaring "Nazor", vil jeg være glad for at læse den.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
skuste sa pozrieť na nove forum Libre Forum možno tam niečo najde ohladom skimmingu,carding atd

http://libreeunomyly6ot7kspglmbd5cvlkogib6rozy43r2glatc6rmwauqd.onion/welcome
 
Top