Hej alle sammen, jeg er ny her. Kan nogen af jer erfarne dele en god og effektiv metode til at producere denne efedrinforløber derhjemme med mig og andre, der er interesserede? Jeg har benzaldehyd, gær, melasse og en spand til alkoholisk fermentering. Jeg har indsamlet oplysninger i nogen tid, jeg har oversat et patent (US6271008) til mit sprog samt nogle andre undersøgelser, jeg er nysgerrig efter denne proces, desværre er jeg ikke bekendt med denne avancerede kemiske kode, jeg kan godt lide, når viden gives klart, og de fleste af disse undersøgelser er skrevet på forskernes sprog, det er svært at grave i specifikke, konsistente oplysninger, og jeg vil ikke gerne ødelægge noget ved at gøre noget unøjagtigt, så jeg beder om, at de, der har erfaring med denne metode, guider mig som en forstående forælder ved hånden trin for trin. Jeg tror, at dette kan forenkles til instruktioner i en lignende stil (foretrukken eksempelskabelon):
For at opnå 100 g phenylacetocarbinol (ved biotransformationsmetode) skal du:
1) Tilsæt x milliliter/gram melasse til en spand, og tilsæt derefter (x) gram gær
2) Efter 24 timer tilsættes (x) milliliter/gram benzaldehyd
osv.
Kan du hjælpe mig med at udfylde denne instruktion på en nøjagtig måde, så den kan tjene mig og andre, der er interesserede i at producere l-PAC i fremtiden? Eller har jeg overset en tråd, der nemt kunne guide mig til en løsning? Hjælp mig med at forenkle denne gåde. Vær hilset!
For at opnå 100 g phenylacetocarbinol (ved biotransformationsmetode) skal du:
1) Tilsæt x milliliter/gram melasse til en spand, og tilsæt derefter (x) gram gær
2) Efter 24 timer tilsættes (x) milliliter/gram benzaldehyd
osv.
Kan du hjælpe mig med at udfylde denne instruktion på en nøjagtig måde, så den kan tjene mig og andre, der er interesserede i at producere l-PAC i fremtiden? Eller har jeg overset en tråd, der nemt kunne guide mig til en løsning? Hjælp mig med at forenkle denne gåde. Vær hilset!