Looking for a vendor Leder du efter MDMA /MMC3/4 /Ket

alex12112

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Brug for levering til Asien, betal kun på escrow, hvem der ikke ønsker at handle på escrow, bedes du ikke sende besked!

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Reaction score
58
Deals
69
Intet problem. Når du betaler, skal du også betale de asiatiske priser og ikke den europæiske pris ?????
Problemet er, at alle vil have den europæiske pris, men vil tage 0 risiko! Det samme som jeg beder colombianske folk om. Send mig en mursten til 4000 til Europa med escrow!

alex12112

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Hvis jeg er i Asien, er denne Asien-pris ingen tvivl, har pris på alt

NucleuZ

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
15

Der er mange reagenser i din region

billige

Find hellere folk, der kan lave mad

min mening

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
49
Deals
1
Han vil både have sin kage og spise den. Han vil sende til højrisikolande, og han vil betale europæisk pris, og han vil have garanti. Lol. Han virker ærligt talt som en tidsrøver.

alex12112

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Når du lærer at være professionel, kan vi arbejde sammen.
Nu vil jeg give dig et tip i gave, en sælger med respekt for sig selv og erfaring sender til de lande, han kan, hvis han ikke kan, sender han ikke, hvis han kan, bør han være ansvarlig for sine ting.
Og jeg arbejder med mange sælgere her, der bruger denne metode, jeg mangler ikke leverandører, jeg er bare altid på udkig efter flere, fordi der ikke er nogen ende på efterspørgslen.
Den dag, du ved, hvordan man arbejder, så send en besked, og jeg vil købe fra dig.

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
49
Deals
1
Jeg er sikker på, at nogen vil sende til dig med 100 % garanti til et højrisikoland til 5 euro pr. g. U requested, sorry demanded. Lol

alex12112

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
7
Du har ledere her, du kan spørge, hvor mange handler jeg laver på en uge, hvis du vil sælge, så tal ikke for meget, hvis du har fritid, så tjen penge, hvis ikke, så gå i seng.