Da det tilfældigvis er relevant for den aktuelle udvikling af indlægget, hvorfor har mda hcl ikke de samme hydroskopiske egenskaber som amp hcl?
Hvad angår reduktionen, har jeg selv undret mig meget over dette ... hvis det virkelig fungerer som direkte reduktion af den respektive nitrop, ville nabh4 / cupric langt være den hemmelige rute. tilgængelighed LiAlH er begrænset og udgift, eller med amalgam har du kviksølv at kæmpe med, hvorfor risikere det, hvis du ikke behøver at gøre det.
Jeg synes også, at sulfat er noget lort, og at det er svagere end det respektive hcl-salt. Hvor er der nogen, der virkelig ved, hvad de taler om, hvordan får vi den stabile amp hcl, ingen goo puddles
@InLikeFlynn hypotetisk Øv den hcl-generation, lav dig et anstændigt apparat ex dryptragt, et hulprop, filterkolbe, ptfe-slange fra brystvorten, i linje tørrerør glasrørspids og klemmer det på stativet. Uden yderligere tørring ville jeg gå med at dryppe svovlsyre på vandig hcl og nacl våd slush-konsistens. Og lav nogle tørkørsler, før du forsøger på den dyrebare hypotetiske fb, du arbejdede for
Alternativt kan du titrere med vandig Hcl 37%, som jeg mener faktisk er det bedste, men som kræver mere dygtighed. hypotetisk skal du nøjagtigt tilsætte x mængde syre ned fra 6 til 5,8. Tricket er i tilsætningen, den tilsættes kun én gang og overlades til xtal uden forstyrrelse.