Mephedron 4MMC

tronlk

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Hej, jeg ved ikke, om det er den rigtige,

Jeg ved ikke, om dette er den rigtige sektion til dette.

Jeg er lejlighedsvis bruger af 4MMC og var også bruger i tiden før forbuddet, så jeg ved, hvad 4MMC er i stand til.
Men på dagens marked er alle de ting, der findes på markederne, brune, grå, gule, så beskidte. Og problemet er, at man ikke ved hjælp af reagensprøver kan se, om man har 4mmc eller noget i mmc-familien eller CMC eller CEC. Den eneste måde er at sende det til et laboratorium.

Så mine spørgsmål til jer er: Er der nogen, der kender en leverandør, der sælger 4MMC af høj kvalitet, og hvordan kan jeg rengøre den beskidte 4MMC med husholdningsredskaber?

Tak skal I have!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,708
Points
113
Deals
666
Hvis du har købt 4mmc, men har fået et beskidt produkt, og du ikke er sikker på, at det er mephedron.
Så skal du gøre følgende:
1) Lav en vurdering af mephedron
2) Oprense dette produkt.

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/mephedrone-4-mmc-assessment-protocol.364/
 
Last edited by a moderator:

tronlk

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 3, 2022
Messages
6
Reaction score
1
Points
3
Tak for hjælpen!
 

eps0n

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 27, 2022
Messages
11
Reaction score
9
Points
3
Se efter polske leverandører, der var en, der hed zeonpl (senere ethernal), men jeg er ikke sikker på, om han er aktiv længere. Han havde gode 4mmc. Jeg havde dårlig erfaring med netherland verndors, det var ikke 4mmc helt sikkert! Intens trang, men ingen glæde, overdoserede mig selv og kunne ikke trække vejret normalt på grund af alvorlig vasokonstriktion i lungerne og måtte ringe til ambulancen. Men det forsvandt heldigvis hurtigt
 
Top