- Reaction score
- 0
Amatører, der ønsker at lære teknikkerne til stor- ogmellemstor metamfetaminproduktion fra ægte fagfolk med en hurtig og begyndervenlig opsætning / opskrift med de højeste / reneste udbytter som sagt i begyndelsen Jeg er en amatør, der tager det let, men med den rigtige vejledning og viden fra nogen er jeg en meget HURTIG elev, der er opmærksom på og anvender alle detaljer, der undervises, jeg kan godt lide at lære den den rigtige måde trin for trin, selvom det er sværere end din forenklede metode, er det fordi det er lettere for mig at fortælle, hvor jeg måske har gjort noget forkert, eller hvilke dele af metoden jeg kan tilpasse til at være bedst for mig ethvert råd om metoder eller typer udstyr betyder ikke noget, hvis det er købt i butikken er diy lavet im åben for alle sugestions på udkig efter en opsætning til 10-15 kg om ugen enhver viden om mængder af hver chwmical, der er nødvendig for den størrelse og drift Hvad er opstartsprisen fra kemikalier til udstyr, der er nødvendigt for den type operation, selvfølgelig har jeg en mini-version af min opsætning til at teste batcher, før jeg går så stor og også før hver stor batch til en testkørsel, før jeg laver en stor batch af den mængde, mens jeg praktiserer, jeg vil også gerne få den større opsætning sammen. Tak på forhånd for alle, der er villige til at give mig noget af deres viden