Metamfetamin til amfetamin?

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg er ny her, så dette er måske et virkelig dumt spørgsmål. Jeg har købt "amfetamin", men reagensprøverne viser, at der er tale om metamfetamin. Jeg vil sende en prøve ind til testning for at få forholdet mellem meth og amfetamin. Min forståelse er, at amfetamin er mere sikkert end meth. Så er det muligt at tage denne meth+amfetamin-blanding og konvertere meth-delen til almindelig amfetamin?

For at gøre det klart, hvorfor jeg spørger om dette, har jeg tænkt mig at bruge det kun til arbejdsproduktivitet. Jeg er ikke interesseret i rekreativt brug.

Tak fordi du tog dig tid til mit dumme spørgsmål. :)

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Det kan sagtens lade sig gøre. Jeg har aldrig overvejet idéen, så jeg ved det ikke på stående fod, men jeg vil finde ud af det.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jeg noterede omkring et dusin metoder, som IKKE krævede kemikalier, der var svære at skaffe, herunder reduktion i THF i en time,
"De reaktive betingelser for N-demethylering af MA blev testet ved skiftende koncentration af NaOH eller ferricyanid. Resultaterne viste, at under den høje koncentration af NaOH (4M) blev reaktionshastigheden langsommere, men udbyttet af AP var højere end under den lave koncentration af NaOH. Ingen omdannelse mellem d- og ℓ-typen blev bekræftet ved hjælp af HPLC-analyse, selv i det højalkaliske reaktionsmedium."

4 mol natriumhydroxid

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Amfetamin er kun marginalt mere sikkert, og metamfetamin føles stort set identisk med amfetamin, bortset fra at det selvfølgelig varer længere. Det ville være upraktisk at omdanne det til amfetamin, og man mister en hel del ved at gøre det. Når det er sagt, rejser det nogle spørgsmål om, hvad du egentlig har, og jeg ville slet ikke tage det.

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tak for dit input.
Det er præcis derfor, jeg vil få det laboratorietestet. Det er den eneste måde at være sikker på, hvad det er.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Det næste spørgsmål, jeg skulle have stillet først, er, hvilken reagens du brugte

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Det skulle jeg have specificeret! Ved hjælp af testsættet og resultatguiden fra dancesafe brugte jeg Marquis (farven indikerede metamfetamin eller amfetamin), Simon's (blå indikerede tilstedeværelsen af MDMA, 5/6-apb, 5-6 mapb, methylon, NEP eller 4-MMC) og Froedhe (ingen reaktion). Det bedste match ud fra disse er metamfetamin. Selv om jeg gennemgår diagrammet nu, bør jeg teste med Lieberman og måske Mandelin, Mecke og Folin for at være ekstra sikker.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Jeg fik $1 på en cathiinin

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Lieberman, Mandelin, Mecke og Folin var alle i overensstemmelse med meth/amfetamin.

View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Har du prøvet at vaske med forskellige opløsningsmidler?

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Nej, jeg har bogstaveligt talt ingen viden om kemi ud over at se NileRed på Youtube og kemi 101/102 på universitetet. Jeg tænkte, at jeg ville spørge her bare for at finde ud af, hvilke muligheder der kunne være, og så prøve noget, jeg kunne gøre sikkert. (Med forventning om, at jeg ikke har nogen muligheder, som jeg kan prøve på en sikker måde).

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
Metamfetamin er ikke så farligt og er receptpligtig medicin i små doser. Problemet opstår ved rekreative doser. Jeg ryger normalt 20 gange den terapeutiske dosis for at blive høj.

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Efter at have indtaget op til 60 mg af pulveret indtil videre, er jeg begyndt at tro, at det måske mest er fyldstof (som koffein) og næsten ingen meth/amp. Jeg har sendt en prøve til laboratorietest, så vi får se om et par uger.

Catalog9045

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Laboratorieresultaterne kom tilbage.
  • Metamfetamin: 2
  • Methylsulfonylmethan: 1
Laboratoriet rapporterer desværre ikke inerte fyldstoffer, så jeg kan ikke teste min antagelse om, at der også var fyldstoffer i det. Jeg er ærligt talt overrasket over, at der overhovedet var meget meth. Under alle omstændigheder tror jeg ikke, det er værd at forsøge at konvertere meth til almindelig amp. Under alle omstændigheder tak for svarene, folkens.