Looking for a vendor Methaqualone i Europa

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej, jeg har ofte hørt

Jeg har ofte hørt, at methaqualon er let at syntetisere og få forstadier til, men hvorfor er der ingen, der producerer eller sælger det i Europa?

Nioghalvfems procent af det kommer fra Kina eller Indien, og det er svært at smugle methaqualon fra disse lande, især til mit land, fordi hver pakke derfra bliver grundigt kontrolleret. I Sydafrika er det nemmest at få fat i methaqualon; når man kommer i kontakt med den forhandler, der laver pillerne, kan man endda få rent methaqualonpulver. Men som jeg nævnte, er smugling en udfordring.

Jeg leder efter en forbindelse til en langsigtet forretning i Europa. Jeg har ikke tænkt mig at købe det til personlig brug; jeg vil sælge det i pilleform og genindføre Quaaludes i Europa.

Bare kontakt mig, hvis du kan skaffe gode mængder, og din pris er god.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
jeg tror, det er fordi, der simpelthen ikke er nok efterspørgsel i europa. det bedste, du kan gøre, hvis du vil have det, er simpelthen at producere det selv.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg kender en god kemiker, men prækursorerne og materialet til fremstilling af prækursorerne er meget overvåget i mit land. Og når jeg smugler udgangsstofferne fra Indien eller Kina, kan jeg også smugle methaqualonpulver/piller.

Jeg har brug for en kontakt, der kan smugle, eller som sender fra Europa.

View previous replies…

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
Ja, men de er supernemme at fremstille, og man kan nemt fremstille dem ud fra basismaterialer. acetylanthranillinsyre fra phthalsyreanhydrid eller methylanthranillat, o-toluidin fra toluen og til katalysatoren kan man bruge alt muligt lort som PCl3, POCl3, PCl5 eller polyphosphorsyre. qualuude er en ret nem syntese

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Alle fortæller mig, at det er nemt, men ingen vil sælge eller fremstille quaaludes. Så enten er det ikke nemt, eller også er der ingen, der vil tjene penge, lol.

Men toluidin er meget giftigt, så du har brug for ordentligt udstyr for ikke at få kræft.

Og tro mig, efterspørgslen er der. Jeg kunne nemt sælge 20-30.000 piller om måneden. Quaaludes er et unikt stof, bedre end benzoer.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
Ja, efterspørgslen kan være der, men tror du ikke, at folk bare vil prøve det én gang og så ikke fortsætte? Du skal først skubbe det mere ind i mainstream, så er der store penge at tjene.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,083
Deals
1
Handsker, ansigtsmaske og ventilationshætte? Det er ikke mere farligt end Al/Hg-produktion eller andre nitroforbindelser, der bruges i hemmelige synteser.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
Ja, Al/Hg er bare på et andet niveau, opløselige kviksølvsalte skal man ikke lege med, men toluidin er ikke så slemt. en gasfælde og et åndedrætsværn er sandsynligvis nok.

William H. Rorer

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
50 af mine kunder ville købe den direkte, og tro mig, quaaludes ville sprede sig som en steppebrand i mit land.

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
28
hm ig så gå efter det gør sum. det behøver ikke en kemiker til det

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Det er den ENE ting, jeg nogensinde har ønsket at gøre. Bring ludes tilbage :D Måske næste år! Jeg bliver kun ved med at lave mad på 4MMC i år.