- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 20
Hej alle sammen, lige siden jeg kom ind på forummet og begyndte at se på alle stofsyntheserne, og hvad de kræver af kemikalier og reagenser, har jeg fået for vane at se på emballagen til alle rengørings- og oprensningsprodukter og så videre. For nylig faldt jeg over et ret interessant produkt, der fungerer som frostvæske, i et supermarked. Der stod på pakken, at det er 100 % ren polymethylamin, og hvis det, der står, er sandt, og det er det for det meste, er det så muligt at vende polymerisationsprocessen eller ej? Jeg har ikke studeret særlig meget om polymerer, og jeg er ikke engang sikker på, om polymerisering af methylamin er mulig, såvel som en reversibel proces, på noget, der er polymeliseret.
Undskyld, hvis navngivningen er forkert, eller der er nogle stavefejl! Men kemiske navne har forskellige navne herinde, og jeg er ikke sikker på oversættelsen på grund af alfabeter osv.
Undskyld, hvis navngivningen er forkert, eller der er nogle stavefejl! Men kemiske navne har forskellige navne herinde, og jeg er ikke sikker på oversættelsen på grund af alfabeter osv.