- Reaction score
- 5
Hej, mens jeg renser 1n og 2n aminer, får jeg 0% udbytte, mens jeg bobler hcl i toluen + aminprodukt (50 g amin i 300 ml toluen) - (jeg brugte 20-30 MgSO4 til at fortørre organisk fase)
Jeg googlede lidt, og jeg fandt ud af, at MgSO4 er uforenelig med syrefølsomme forbindelser
tjek venligst ud:
Kan det være muligt, at MgSO4 absorberer alt mit produkt og ødelægger mit udbytte?
og hvis ja, hvordan er det muligt, at dette MgSO4-absorberende middel, jeg brugte så almindeligt i vejledningen til produkt og gas ud mdma + meth?
Jeg googlede lidt, og jeg fandt ud af, at MgSO4 er uforenelig med syrefølsomme forbindelser
tjek venligst ud:
4.7: Reaktionsøvelser
Et vigtigt trin i at gennemføre en reaktion og isolere produktet kommer umiddelbart efter, at reaktionen er afsluttet, og kaldes reaktionens "oparbejdning". Oparbejdningen refererer til metoder, der har til formål at ...
chem.libretexts.org
Kan det være muligt, at MgSO4 absorberer alt mit produkt og ødelægger mit udbytte?
og hvis ja, hvordan er det muligt, at dette MgSO4-absorberende middel, jeg brugte så almindeligt i vejledningen til produkt og gas ud mdma + meth?