• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Dead Drop Mrtve schranky Slovakiet

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
XgfbVe0Y7S
JZCGDrlnu4
MVre1WEGRl
PYKN6CoIwg
U1kGd8ZtCA
Az2VWc6FS7
GoqUsKYR8c
S8461s25Ye
NFtQCgid8q


Priklady ako vyrobiť mrtve schranky v lesoch a parkoch
skuste byť kreativny, inovujte, mente miesta zapisujte suradnice, fotografujte a samozrejme davajte pozor aby vas nikto nevidel, na danych miestach sa nezdržujte dlho.
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
članky o døde dråber

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/dead-drops-making-methods-packaging-storage-and-description.75/

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/dead-drops-introduction.69/
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
:)Godt nok ) hatten af for
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
du underholdt og glædede mig på samme tid.... et uudtømmeligt antal ideer og muligheder ...


magneter har bevist deres værd for mig mange gange på X antal måder....any
 

megatresk

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 17, 2023
Messages
17
Reaction score
1
Points
3
Lad være med at sige noget, når du ikke kan sige noget godt ...

Jeg vil ikke være dum, men siden "

primitivintellektuel"

har vist nogle måder...
så denne fyr "

JesusCrystal"

har den helt rigtige mængde belmo med Kompavy i hovedet
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
megatresk på en eller anden måde forstår jeg ikke, hvorfor du snubler over mig, din halvtotalitære ... har jeg skrevet lort til dig?

 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
disse billeder er bare fra nettet, det er ikke mit arbejde, bare sådanne ideer om, hvordan det kunne se ud og åbne en diskussion om dette emne, hvad mener du med "magneter"? (Jeg vover at drille, med al respekt)
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Forresten, dejligt kaldenavn JesusCrystal og også valg af avatar kreativitet du ikke går glip af, måske nogen kunne finde det sjovt, men hvem ved, måske Jesus selv vil smile :-D
 

JesusCrystal

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Joined
Mar 4, 2023
Messages
8
Reaction score
6
Points
3
:LOL: :oops: :oops: Jeg havde ikke tænkt på, at det måske bare var illustrative fotos.

🤦😁
Med al respekt, ingen bandeord
2goaWPwrxF


til magneterne ... specielt NEODYMOUS MAGNETS har på grund af deres størrelse en enorm rivekraft (8x5x3mm magnet 1,08 kg) og har bevist sig selv for mig, når de bruges sammen med mikroskoper (universel størrelse) i to varianter - fastgørelse af magneten med et twist af en elektrikertape eller ved hjælp af en silikonesmeltepistol.


Du kan sætte den fast næsten hvor som helst, på et sekund, i en naturlig bevægelse, uden at miljøet bemærker det....

:D Jeg er glad for, at du kan lide kaldenavnet.... det er 12-13 år siden, at mine kolleger og jeg brugte Jesus Crystal !!!!

Jesus Crystal, har du ikke pillet det af endnu?!
 

primitiveintelectual

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 12, 2022
Messages
88
Reaction score
91
Points
18
Det ser interessant ud, god idé, tak for at udvide min horisont, jeg bliver nødt til at afprøve det.
 

Fedor Predkožka

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 18, 2023
Messages
3
Reaction score
2
Points
3
😂Er der nogen, der har lsd'en eller ved, hvor jeg kan få den til en god pris i Slovakiet (ignorér navnet), tak.
 
Top