Mit første forsøg med amfetamin

lostlegs

Don't buy from me
Resident
Reaction score
5
Først og fremmest vil jeg gerne takke William Dampier og alle, der har gjort denne kampagne mulig!

Mit første forsøg med amfetamin

Først laver jeg en mættet natriumhydroxidopløsning og sætter den til side for at køle ned.
Så river jeg 12 g aluminiumsfolie i små stykker og putter dem i en 2 liters rundbundet flaske.

Jeg kom 100 ml IPA, 50 ml H2O og 10 g P2NP i et bægerglas og opløste P2NP fuldstændigt under konstant omrøring og ved lav varme.

MuJpFdPjYM

NMqSy29UcO
NhbV3NSz0l

Jeg tilsatte nok H2O til den rundbundede kolbe, indtil hele folien var dækket af vand.
Jeg tilsatte 0,1 g Hg(II) og blandede det hele godt.
Efter ca. 10-15 minutter, når amalgamet er klar, blev vandet til en rig grå farve, og folien mistede sin glans.

MbfJPchKWj

Jeg hældte vandet ud i en affaldsbeholder, skyllede folien en gang til med vand og lod den dryppe af.

Jeg tog den tidligere forberedte rm, varmede den op, indtil P2NP var opløst, og tilsatte 50 ml GAA.

26ZWNlQzTX

Jeg fyldte rm i den rundbundede kolbe, hvilket forårsagede en voldsom eksoterm reaktion. Jeg afkølede kolben med koldt vand og brugte også en tilbagesvalingskondensator til at regulere ekspansionen af rm.

Efter at rm var faldet til ro (den forblev i det nederste stempelområde uden nogen ydre påvirkning), fik den lov til at stå ved stuetemperatur i ca. 30 minutter.

Jeg tror, jeg ventede lidt for længe med at tømme vandet fra den runde kolbe i mit første forsøg. I hvert fald reagerede rm kun svagt og ret tøvende med folien.
Efter at reaktionen var stoppet, tilsatte jeg NaOH-opløsningen til PH 11. Der blev dannet to lag, som først var mere orange eller rosa og derefter blev mørke.

9GDImM2RWv
SqE5XrTWkB

Jeg besluttede at starte forfra.
I anden omgang så resultatet meget bedre ud.

XCg3Juw8lj

Jeg adskilte det øverste, lyse lag, og det nederste gik i skraldespanden.

Det dekanterede øverste lag bringes til PH 6 med en svovlsyreforberedelse under konstant omrøring.

MN8wqY72tV

Rm gik i fryseren i en time. PH-værdien blev derefter forsigtigt bragt til 5,5. Rm gik i fryseren igen.
Jeg vaskede den to gange med acetone og et stykke stof og lagde den til tørre.

6ARUp9YoCc

Attachments

• lgPJpX3aTx.jpg
    lgPJpX3aTx.jpg
    2 MB · Views: 73
  • 2aVMPdb0oF.jpg
    2aVMPdb0oF.jpg
    2 MB · Views: 66