For 10 g 2B4M satte jeg 20 ml methylamin 40%, men jeg husker bare, at min sælger fortalte mig, at methylamin ikke var 40%, men lidt mindre, fordi han lavede det til mig (hvis du læser dette, tak igen!).), så måske skal jeg lægge 25 ml, nej, jeg har kun forbrændinger i mine øjne (selv når jeg bærer briller, som skibriller, men til kemi og en maske også (ABEK1), men det er ikke 2 i 1, det er 2 produkter forskellige, jeg græder meget den næste dag ahah, men 2 dage efter er de normale) ant det er alt, jeg bærer handsker og en 3M-dragt
Det sted, jeg laver 4MMC, er mit loft, og jeg lader vinduet stå åbent om natten, så det er koldt. Måske er reaktionen ikke varm nok ..? Jeg har en varmeplade, så jeg kan lave et varmt vandbad og sætte min flaske med 2B4M/M40/DCM indeni for at starte reaktionen, men jeg kan ikke se temperaturen, så ...
Åh, og jeg har et andet spørgsmål, når jeg lægger HCl og acetone i min 4MMC freebase, kan jeg røre nogle minutter og filtrere, eller jeg er nødt til at lægge det i en fryser? Fordi når jeg lægger acetone, ser jeg 4MMC klipper, og det er meget meget hvidt, så måske kan jeg gøre det?