- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 5
Hej gutter, jeg brugte denne opskrift med min ven, men vi havde nogle problemer med den, vi gjorde det godt indtil methylamintrinnet. Men i amineringen via methylamin ændrer opløsningen ikke farve som instruktionerne (det tager noget gult i de første timer og derefter ingen fornuftig ændring selv i 1 dag!)
Ved første forsøg satte vi bare tilbagesvalingskondensator, men jeg læste nogle ting, at kork ville være bedre til at fængsle methylamin, så jeg prøvede det også, der var en vis forbedring i farven, men ikke i det endelige udbytte,
Kan det være forårsaget af methylamins høje flygtighed? Vi opretholdt temp under 35 'C og delte methylamintilsætning 3 til 4 portioner i 10 til 12 timer
På grund af dette ville vores endelige produkt næppe komme til få gram
Vores skala var 25 g propio
Og vi laver vores egen HBr via PBr og H2SO4
Ved første forsøg satte vi bare tilbagesvalingskondensator, men jeg læste nogle ting, at kork ville være bedre til at fængsle methylamin, så jeg prøvede det også, der var en vis forbedring i farven, men ikke i det endelige udbytte,
Kan det være forårsaget af methylamins høje flygtighed? Vi opretholdt temp under 35 'C og delte methylamintilsætning 3 til 4 portioner i 10 til 12 timer
På grund af dette ville vores endelige produkt næppe komme til få gram
Vores skala var 25 g propio
Og vi laver vores egen HBr via PBr og H2SO4