neutralisering af fri amfetaminbase til amfetaminsulfat. spørgsmål og svar, der måske generer dig.

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Hej alle sammen. Tråden blev oprettet på grund af det faktum, at jeg har et par ubesvarede spørgsmål.

spørgsmål :
1. skal amfetaminfri base (olie) blandes med et opløsningsmiddel toluen / dcm osv. Før neutralisering?
hvis ja, i hvilke proportioner? 20-30% af olievolumenet vil være OK?

2. i hvilket forhold skal svovlsyre fortyndes med IPA? påvirker dette ydeevnen?
Jeg bruger et forhold på 1: 4 syre / IPA, jeg brugte også et forhold på 1:10 syre / IPA

3. Hvad kan være årsagen til faldet i ydeevne? Jeg går ned fra pH til 5-6. fortyndet syre tilsættes langsomt i portioner på 50-100 ml. omrøreren fyrede hele tiden. for nylig tilføjede jeg IPA til olien (kan det forårsage et fald i effektiviteten?) fra en liter olie kom jeg ud 700-800g efter tørring. oliens vægt var 960g pH 12. Jeg forstår, at ca. 960g amfetaminsulfat skulle komme ud, ikke sandt?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Hej, alle disse spørgsmål er besvaret eller beskrevet før. Se bare her.
ja, ~50/50% er okay
Det er ikke rigtigt. 960 g amf-olie er 7,1 mol, og derfor skal du have 3,55 mol amf-sulfat 1308 g.
Hvad mener du med det? Omrører?
Du kan miste amf-sulfat under vask.

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Mange tak for svaret, det vil sige, at 1 liter olie blandes med 1 liter opløsningsmiddel. syre med acetone eller IPA i forholdet 1:10.

Hvilket opløsningsmiddel er det bedste? Jeg ville gå mod dcm, det vil fordampe hurtigere

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Hvordan beregner man forholdet mellem koncentreret svovlsyre og et sådant volumen? Jeg ved, at man skal tilsætte syre langsomt, men det ville være rart at vide, hvor meget opløsning man skal forberede i dette forhold på 1:10.

Mystery_chemistry

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Jeg fandt et sted, at der er 180 ml svovlsyre pr. 1 liter amfetaminolie. Jeg spekulerer på, om forholdet mellem 180 ml: 720 ml IPA vil give en pH på 5-6. Hvis man antager 1:10, skal man tilsætte en masse af denne opløsning. vil det ikke påvirke ydeevnen?

aaa og jeg har et spørgsmål om effekten. har pH-værdien noget at gøre med produktets styrke? hvad synes du om at tilsætte 50-100 g L-phenylalanin til det færdige produkt for at forbedre effekten?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Du kan inddampe IPA efter vask og få amf-sulfat fra vaskeopløsningen.
nej
meningsløse rygter

dazrich

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
Hvad bestemmer styrken af G Patton, min gode herre?
eller mister det simpelthen styrke, jo mere du roder med reaktionstrinnene, hvilket betyder, at hvis alt går rigtigt til, vil det have høj styrke, men hvis det bliver for varmt, mister det styrke, eller er det i stedet udbyttet, der går tabt?
Med andre ord, hvad ville du sige er nøglen til at få den bedste styrke?
Undskyld, hvis dette er det forkerte sted, eller det er blevet beskrevet et andet sted, jeg kan ikke finde det, hvis det er.