Først synes jeg, at du skal vælge et lægemiddel, som du vil syntetisere, og derefter forsøge at samle så mange oplysninger om det som muligt.
Læs i litteratur, der giver viden om dette lægemiddel.
Der vil sandsynligvis være flere tilgængelige synteseruter for dette lægemiddel, vælg en, der er bedst egnet til dig (en rute, hvor du kan skaffe alle ingredienser), og prøv derefter at lære om hvert trin, der er involveret for at afslutte denne rute og syntetisere det endelige produkt med succes.
Her er nogle emner, som måske kan hjælpe dig:
Bog om opbygning og drift af clandistine drug labs:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...eration-of-clandestine-drug-laboratories.119/
Dampdestillation:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...xf2qgyd.onion/threads/steam-distillation.578/
Ekstraktion:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/extraction.553/
Vakuumdestillation:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...nd-application-of-vacuum-in-a-laboratory.813/
Opsætning af hjemmefiltrering:
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ry-diy-exhausting-fan-models-and-filters.471/
Brug af Rotavaps:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...gyd.onion/threads/used-rotary-evaporator.478/
Mens ovenstående oplysninger kan være meget velegnede til de ruter, jeg vælger til mine produkter, kan dine produkter kræve helt andre ruter.
Start med at definere dit produkt først.