Nye tryptaminer....

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Okay, så jeg er sikker på, at nogle mennesker er klar over, at jeg har lavet n-DMT og andre tryptaminer ved hjælp af reduktiv aminering ved kolde temperaturer ...
Så jeg spekulerer på, da der er så mange ting baseret på 2,5-dimethoxybenzaldehyd, er jeg nysgerrig efter, hvad hvis du skulle bruge det som kilde til aldehyd i denne reaktion?
Jeg spekulerede også på det samme med cyclohexanon, men som en keton selvfølgelig ...

så med førstnævnte ville du hypotetisk få noget som 2,5-dimethoxy-4-methyltryptamin? Ville dette være aktivt?

Hvad med n-cyclohexyltryptamin?

Er det sandsynligt, at nogen af disse overhovedet vil være aktive? Jeg er nødt til at prøve at læse mere generelt om struktur-aktivitetsforhold, hvilket er min plan i løbet af weekenden om et par emner, hvoraf dette er et af dem....

Jeg tror bare, det fik mig til at tænke....
 

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Dec 2, 2023
Messages
309
Reaction score
29
Points
28
Er jeg helt fra den? Jeg er overrasket over, at der ikke er nogen, der har givet lyd fra sig her.... laver de fleste kemikere her am-her og den slags?
 

DavidNichols

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 7, 2023
Messages
22
Reaction score
19
Points
3
Piperidinderivater af tryptaminer tjener intet formål. Tab af styrke og ingen særprægede effekter.
Du forveksler tryptamin-nomenklatur og phenethylamin.
 
Top