Pentedrone

Yodaspártai

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 27, 2023
Messages
10
Reaction score
4
Points
3
Hej, er der nogen, der beskæftiger sig med pentedronesyntese?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Glem bare ikke at tage højde for en stigning i molarmassen på 29 med hensyn til 2-brompropiophenon (ikke den 4'-methylerede).
 

Yodaspártai

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 27, 2023
Messages
10
Reaction score
4
Points
3
Jeg husker at have set pentedronesyntese her før, men jeg kan ikke finde den.🤔
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
For at gøre det kort: Friedel-Crafts acylering af toluen eller benzen med pentanoylchlorid under tryk af vandfri AlCl3, hvilket resulterer i aryl-n-pentyl-1-on, der er bromeret i position 2. Her har du flere muligheder, men vær opmærksom på, at alfa-halogenerede ketoner er berygtede lachrimatorer, og dette reageres med methylamin fortrinsvis i 2-methyl-pyrrolidon for at give din freebase, der er gasset med hydrogenchlorid i det upolære opløsningsmiddel, der blev ekstraheret med for at danne dit endelige rå faste produkt, der fortrinsvis omkrystalliseres inden brug. Held og lykke og god fart!
 

Yodaspártai

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 27, 2023
Messages
10
Reaction score
4
Points
3
Tusind tak for hjælpen!
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
husk, at dette bare er spildt ud af min hukommelse, og du bør altid følge eksperimenterede beskrivelser af procedurer, når de er klare for dig ... faktisk er jeg ret sikker på, at jeg så det bromerede mellemprodukt her på listerne, så selv hvis du får det skadelige stof, er det allerede rent nok til dig (det er besværligt at rense det), og du behøver kun at lave det sidste syntetiske trin og saltet af det.
 

StarWars

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 7, 2022
Messages
132
Reaction score
71
Points
28
Ja, det er sandt, som du siger, at det ikke er så let at fremstille medicin, hvis man ikke ved, hvad man gør.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Jeg er til for at motivere folk til at forstå den molekylære viden, før de påbegynder forberedende eksperimenter, der kan udgøre en trussel for dem og endda for andre ... jeg har også selv begået masser af dumme fejl, men jeg har overlevet og lært af dem.
 

Germanium

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Sep 20, 2022
Messages
23
Reaction score
4
Points
3
Er der nogen, der ved, hvordan man syntetiserer NEP (N-Ethylpentedron)?
 
Top