Jeg planlægger at købe Khat-frø (Cathinone og Cathine). Hvordan ville du dyrke det?

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jeg har planer om at købe khatfrø på et tidspunkt i fremtiden. Hvordan ville du dyrke det? Jeg har ADHD, og jeg er træt af ikke at kunne få forskningskemikalier eller lægemidler fra det grå marked halvdelen af tiden og ikke engang at kunne få Monster energidrik eller kaffe hele tiden. Ingen vil give mig et job, og lægen er ligeglad med min ADHD og siger, at jeg skal holde mig til kaffe, og når kaffen eller Monster løber tør, bliver jeg monstret. Jeg er nødt til at dyrke khat. Desuden er der ingen, der vil give mig et job, og der er ikke penge til bøger, hvis jeg skal tilbage på college. Jeg har i hvert fald brug for Khat til personligt brug. Jeg er træt af, at folk ikke vil give mig et job. Jeg har brug for khat! Måske kan jeg tjene penge på det, så jeg får råd til skolebøger, kosttilskud, fitnesscenter og mere mad. Er der nogen, der har haft held med at dyrke khat?

drN1mbis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Dens oprindelige plante i vores land.
Fugtighed.
Sandet jord.
Alkalisk ph

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,095
Deals
1
For mange år siden havde jeg en kammerat i Kentucky, som havde et par planter. Han opførte sig slet ikke, som om det krævede meget vedligeholdelse. Det kræver dog en masse tid og viljestyrke at få en stor have op at stå, fordi man har lyst til at plukke af den hver dag, men man skal modstå det.

Batwing

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Når de først er etableret, vokser de meget let, de kan være vanskelige fra frø, jeg var heldig nok til at have adgang til en klon, så jeg har aldrig prøvet fra frø.

cybercom24

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hvad gør man med det, når det er vokset?

WillD

Expert
Reaction score
1,056
Sig det til fyrene fra Yemen. Hvis du ikke er derfra, er det bedre at overveje den syntetiske vej.