• Vitajte v slovenskej časti fóra. Pamätajte, že publikácia kontaktov (Jabber, Telegram, Signal a ďalšie) spôsobí trvalý zákaz! Ak sa rozhodnete kupovať alebo predávať bez použitia väzby a strate peniaze, nebudeme vám môcť pomôcť.

Event Kontosvindel - udplyndring af penge

random1

Don't buy from me
Resident
Reaction score
1
hej. i europa er det almindeligt, at angribere narrer folk til at opgive deres loginoplysninger til bankkonti og derefter hæver penge fra deres konto. Eller andre svindelnumre med pengeoverførsler. Hvilken slags konti overfører de penge til? Ingen konto er anonym. Efter en politianmeldelse finder man hurtigt ud af kontonummeret på den konto, som pengene blev overført til, og banken spærrer derefter kontoen. Hvordan gør skurkene det? Er der nogen, der kender succeskæden for disse svindelnumre?

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
På grund af den hvide hest fik han kontanter og bitcoimat. Eller revolut-baseret med et falsk dokument. Konti fra tredjelande. Masser af muligheder, da det ikke er mere end 10000 €.

random1

Don't buy from me
Resident
Reaction score
1
Tak for svaret, kan du uddybe det lidt mere? Du er velkommen til at sende mig en PM, hvis du ikke ønsker at gøre det her. Når du skriver "meget muligt", kan du så gå lidt mere i detaljer?

maserkooo

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
Du har fået Google så googli. Jeg fandt det også på den måde. Jeg har ingen erfaring med det og synes, det er overdrevet at snyde folk på den måde.