Problem med smag og lugt af syntetisk hash

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Hej brødre, jeg har et problem, hvordan laver man den rigtige smag og lugt til syntetisk hash?
Jeg koger det, men der er ingen smag og lugt
Enhver idé venligst 🙏
Hjælp mig
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Bliver man høj af det? Jeg ser ikke noget problem i det, så længe det virker. 😗😗
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Kunderne lugter til personalet, før de ryger, det eneste, jeg har brug for, er eventuelle terpener, jeg skal bruge, jeg kan ikke få en idé.
 

reusablepoint

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 3, 2024
Messages
1
Reaction score
6
Points
3
Du har lavet hvad?
mb jeg kan hjælpe,
pm hvis du har brug for smt
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Jeg har lavet syntetisk hash, men det er uden smag og lugt, jeg har brug for at finde en løsning, ok, jeg skriver til dig.
 

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
46
Points
18
Køb nogle falske afghanske terpener og bland dem med din hash, så er du godt kørende.
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Kan ikke finde det i mit land, har du noget foto af de falske afghanske terpener? Det vil hjælpe mig med at finde det
 

vis

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 21, 2023
Messages
146
Reaction score
102
Points
28
Hvad er det kemiske navn på din cannabinoid (f.eks. 5CL-ADB)? Hvilken lugt ønsker du at få? Jeg kan ikke lide cannabissmagen, og jeg vil gerne have, at den lugter af kokosnød, så jeg ikke forstyrrer omgivelserne. Hvis du maskerer en cannabiinoid som hash, er du også indstillet på at få dem til at få uventede forgiftninger/overdoser!
 

None

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2022
Messages
30
Reaction score
6
Points
8
Du skal bruge barijeh æterisk olie og sort peber æterisk olie, kombiner begge dele, og din ønskede duft er klar. Æterisk fyrreolie med sort peber eller terpentin med sort peber er den lugt, du ønsker.
 
Top