Question Produktion af Speed

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hej, jeg er ny her, og jeg har nogle spørgsmål om Speed-produktion, og jeg håber, at nogen kan svare på spørgsmålene, for jeg er ikke rigtig bekendt med det endnu.
1. Hvilken renhedsgrad skal eddike og svovlsyre have?
2. Hvilket cover kan bruges til at skaffe de nødvendige materialer til produktionen?
3. Hvordan kan jeg få fat i de nødvendige materialer på en diskret måde?
4. Hvordan får man kviksølv II-nitratet ud, når man har blandet det med aluminium?
Det ville være taknemmeligt, hvis nogen med den viden kan besvare spørgsmålene. På forhånd tak.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Hej ven, først og fremmest velkommen til dette samfund og store familie, hvis du læser, vil du hurtigt finde al den tvivl, der opstår, selv med en lille søgning gennem menuen har du mange manualer til produktion af hastighed, du har endda super detaljerede videoer af processen fra begyndelsen til slutningen ... bare tag en tur i vores forum, og du vil hurtigt finde det, du leder efter. Jeg vil besvare dine spørgsmål om lidt.
Eddikesyren fungerer fint med 60%Minimum af concentratión, og kviksølvchloridarbejdet Det blev amalgameret til aluminiumsfolien, så dit spørgsmål giver ikke mening eller er forkert stillet, lad mig forklare: kviksølvet klæber til aluminiumsfolien, så de sammen har magten til at reducere nitroforbindelsen til amfetaminbase. Hvad angår svovlsyre, skal den som alle reagenser være 98-99% teknisk laboratoriekvalitet, selv om du så skal opløse den, før du bruger den, for ikke at brænde dit produkt og underskrive saltet godt. Jeg håber, at jeg var i stand til at hjælpe dig og afklare din tvivl lidt. men vi er alle startet uden at vide, litteratur og forståelse er vigtig i denne verden, så jeg råder dig til at læse meget og forstå, hvad der er nødvendigt, før du gør noget. Skål og velkommen.

Simultanos55

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Tak for velkomsthilsenen og svaret. Det hjalp mig meget mere med at forstå det! Det andet spørgsmål er, hvad der kan bruges til et omslag for at få værktøjet og råmaterialet, hvis jeg ville købe det normalt og på internettet?