• Welcome to the US section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

Breaking Bad Rentabelt tilbud! For at promovere denne del af forummet

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
Mener du, at du vil betale nogen for at reklamere for dette websted på amerikanske websteder? Det minder mig om dengang, en fyr købte min bil, men insisterede på at betale for meget, så jeg kunne betale transportfirmaet for at transportere den for ham. Med en postanvisning 🤡 Seriøst, det kunne jeg godt gøre, jeg har masser af fritid, flere bærbare og stationære computere, tablets og telefoner. Photshop-erfaring til at lave reklame ect
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
>>Så du mener, at du vil betale nogen for at reklamere for dette websted på amerikanske websteder?
Det er helt rigtigt. Vi er konstant på udkig efter dem, der er villige til at sælge reklamer. Vi er klar til at betale for bannere/links/etc, eller vi er klar til at betale 0,1$ for hver unik besøgende. Dette tilbud er altid aktivt.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jeg har været super imponeret over at se mig omkring her. Jeg har været omkring markeder og formularer i et stykke tid nu, men dette sted er ekspansivt. Det er virkelig godt sat sammen.
Jeg vil dele det.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18


Jeg er meget interesseret, skal jeg sende dig en DM?
 

sickofit

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 28, 2023
Messages
9
Reaction score
21
Points
3
Jeg kan dirigere en masse trafik her ... jeg mener en HELT masse trafik ... mellem 5.000 og 80.000 brugere.
Send mig en DM! Tak for det.
 
Top