Question protonitazene og fentanyl hvad er forskellen?

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Hvad er forskellen mellem protonitazene og fentanyl? Er effekten af protonitazene den samme som fentanyl? Er euforien den samme som fentanyl? Hvor potent er protonitazene? Hjælp mig med at lære om protonitazene, er det det samme som fentanyl?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,211
Deals
1
Protonitazin er 2-3 gange så stærkt og har et indol-kernemolekyle, men de virker på den samme receptor. Selv folk, der tror, de tager fentanyl, kan nemt få en overdosis af det. Tak til Google. Vi ses i helvede 👋, hvor de mennesker, du forgifter med det, vil kneppe dig i røven i al evighed. 😆

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
265
Protonitazene og fentanyl er begge potente syntetiske opioider, men de adskiller sig i deres kemiske struktur, styrke og potentielt deres virkninger. Fentanyl tilhører klassen af phenylpiperidin-opioider. Dets kemiske struktur er kendetegnet ved en piperidinring, der er forbundet med en phenylgruppe. Protonitazene er medlem af benzimidazol-opioidklassen. Dets struktur omfatter en benzimidazolring, som adskiller sig fra fentanyls phenylpiperidinstruktur.

Fentanyl er cirka 50 til 100 gange mere potent end morfin. Denne høje potens bidrager til dets effektivitet i smertebehandling, men også dets risiko for overdosering. Protonitazene rapporteres at være endnu mere potent end fentanyl. Tidlige undersøgelser og anekdotiske rapporter tyder på, at det kan være flere gange mere potent, men nøjagtige sammenligninger kan variere.

Både fentanyl og protonitazene er kraftige smertestillende midler på grund af deres virkning på mu-opioidreceptorer i hjernen. Begge stoffer kan fremkalde eufori, hvilket bidrager til deres potentiale for misbrug. Intensiteten af euforien kan være den samme, selvom individuelle oplevelser kan variere. På grund af sin højere styrke kan protonitazene fremkalde stærkere eller hurtigere eufori. Begge opioider nedsætter åndedrætsfunktionen betydeligt, hvilket er en stor risikofaktor for dødelig overdosering. Protonitazens højere styrke øger denne risiko.
Fentanyl har en hurtigt indsættende virkning og kort virkningstid. Den farmakokinetiske profil for protonitazene er mindre veldokumenteret, men det kan have lignende eller endda hurtigere virkning med potentielt længere varighed på grund af dets styrke.

Mens protonitazene og fentanyl har mange ligheder, er protonitazene potentielt mere potent og udgør dermed en større risiko for overdosering. Deres forskellige kemiske strukturer betyder også, at de kan have lidt forskellige farmakologiske profiler og bivirkningsprofiler.

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Men hvordan jeg forstår fra din mening bror effekten og euforien, er det næsten ens som fentanyl? Men tidspunktet for eufori er det endnu længere end fentanyl-eufori? Efter din mening for sikker brug af ren protonitazene, hvor meget skal der skæres? Ligesom 1g hvor meget jeg har brug for at skære for at gøre en sikker brug og meget god kvalitet efter din mening bror og hvilke ting der er bedst at skære?

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
265
Det er usandsynligt, at jeg kan tilfredsstille dig med enkle og klare svar. Protonitazene er et ret nyt stof, og mange faktorer påvirker virkningerne og sikkerheden for en bestemt person, f.eks. anvendelsesmåden, individuel tolerance, stoffets kvalitet osv.

I dyreforsøg er den effektive dosis (ED50) af protonitazene anslået til 0,008 mg/kg.

Jeg har set ubekræftede anbefalinger fra brugere på nettet, som blev rådet til at prøve 1 mg Protonitazene pr. 10 ml vand eller ethanol.

Under alle omstændigheder bør disse tal endnu ikke betragtes som sikre og rimelige anbefalinger.

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
70
Jeg har hørt, at nitazener kan være mere langvarige end sædvanlige fentaloger, men deres lighed er, at virkningerne kun er nikkende, jeg har ikke prøvet nogen af dem for at fortælle, hvor dejligt nikkende vi taler

darkzealot

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Jeg har prøvet protonitazene og metonitazene for et par år siden (sendt fra Kina), for på det tidspunkt faldt kvaliteten hurtigt, efter at eksporten var blevet forbudt i Kina på grund af pres fra den amerikanske regering. Jeg nød slet ikke nogen af dem. Smagen var helt forfærdelig, jeg husker, at jeg næsten kastede op. Det er muligt, at det, jeg prøvede, ikke var, hvad jeg troede, det var, da jeg ikke havde nogen måde at teste det på.

HennryG1488

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
im looking for a good pre cursur for ftl and who has itr\