• Bienvenido a la parte española del foro. ¡Recuerda que publicar tus contactos (Jabber, Telegram, Signal, etc.) resultará en un baneo permanente! Si decides comprar o vender algo sin usar una cuenta escrow y pierdes dinero, no podremos ayudarte.

DMT At en Dmt-tur uden at tage Dmt, pder af Dmt.OjO Spoilers Hvorfor syntetisere Trip bedre end afentas

Que!

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
Ærgerligt, at vi ikke kan interagere med mexicanerne eller med dem fra Indien eller Pakistan.
Overgår hvem der ved
Ligeværdigt er muligt
At komme tættere på, ingen tvivl om det.
Men jeg tror, det er den mest pålidelige definition af, hvad et trip er, virkelig, uden at kigge på den pibe, gutter, kig på den pibe.
At der er en liter dmt derinde.
Nå, men jeg ved ikke, hvordan jeg skal gribe det an, men det forekom mig at være en ret pålidelig måde at syntetisere trippet på, bedre end afnetas.
Selvfølgelig har denne psocnauta haft en baggrund og uden tvivl også fordi i dag takket være internettet er ret let at følge sporet, og ja, i tilfælde af denne person, frivilligt, er hans budskab klart.
Men effekten er reel, dette fællesskab, denne løsrivelse, denne frigørelse, uanset om det er socialt ønsket eller ej, er vigtig, og vi er taknemmelige for, at de har efterladt os deres arv.
Til sidst
Bravo til denne modige mand

Que!

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
opp,perdon
dmt er dette
Ole!!!

ireshop

Don't buy from me