Russisk syntese af 4MMC

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Hej. Jeg fandt engang en syntese et sted på et russisk forum, hvor 100 g bk4 blev opløst i 500 ml benzen / toluen. Derefter blev 100 g NaOH tilsat til 500 ml vand, og de to væsker blev kombineret til en. I næste trin blev der tilsat 200 ml methylamin 40 % i vand, og det hele blev kogt i 2 timer.

Hvad var formålet med at tilsætte yderligere vand med NaOH? Efter 2 timer blev lagene adskilt og straks syrnet uden at vaske det organiske lag, så jeg forstår, at det ekstra vand og NaOH tjente til at inokulere olielaget, ja?

Dette rejser et meget vigtigt spørgsmål for mig, som jeg gerne vil have svar på.

Kan jeg gøre det på en anden måde? F.eks. vil jeg give 100 g BK4 til 500 ml toluen, successivt 200 ml M40 og opvarme det hele under omrøring i 2 timer.

Efter 2 timer, efter at have hældt det hele i en større beholder og kun tilsat 100 g NaOH i 500 ml vand for at skylle al opløsningen fra det foregående trin, vil det hele komme ud som i den oprindelige opskrift?

Tilsættes NaOH-opløsningen i vand kun til toluenlaget eller til den bifasiske blanding fra trin 1?

Jeg ser ikke på dem som en autoritet, ikke mindre var jeg nysgerrig efter enkelheden og princippet i denne metode.

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
17
Der brygges mere mephedron i Rusland end noget andet sted i verden, så de ved en masse om mephedron.
du behøver ikke at tilsætte ludopløsningen i begyndelsen.
Gør det på denne måde:
tag 500 ml benzen, opløs 100 g bq-4 heri. tilsæt 200 ml methylamin 40% deri. reaktionen skal foregå ved en temperatur på 50-60 grader i 4 timer.
derefter skyller du med koldt destilleret vand 1 til 1. Du kan opløse bagepulver i vand i en mængde på 50 g pr. 1 liter.
vasket flere gange for at reducere lugten af methylamin. derefter syrnes forsigtigt til et neutralt miljø.
Pres, skyl med iskold acetone og tør.
mephedron er klar!

View previous replies…

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Reaction score
107
benzen er toksisk kun idiot lavet på det der bruger dette, fordi andre er illigal og kan ikke bruge dcm eller nmp

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
17
den person, som jeg skrev opskriften til, spurgte specifikt om syntesen med benzen. du kan bruge dichlormethan, nmp. med andre opløsningsmidler, forskellig reaktionstid og temperatur. Jeg bruger altid dhm.

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Tak for dit svar. Jeg undrede mig bare over, hvorfor de stadig tilsætter en 20 % NaOH-opløsning i vand til blandingen af bk4, m40 og benzen med en lige stor mængde benzen.

Du taler om 50 g NaOH i 1 liter vand, de giver 200 g pr. 1 liter. Hvad vil dette ændre, eller hvad vil jeg opnå ved at gøre dette?

Skyl med NaOH-opløsningen, jeg har kun benzenlaget eller hele opløsningen, før jeg adskiller lagene?

Rush-Benzo

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Skal jeg vaske det hele eller det øverste olielag med koldt vand?

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
17
vask kun den resulterende olie.

mocnykutas

Don't buy from me
New Member
Reaction score
107
Lab apvp og mmc
Dcm/NMP/dsmo/ethylacetat det bedste til fremstilling af mmc

Attachments

• NwBm9LZctv.jpeg
    NwBm9LZctv.jpeg
    399.4 KB · Views: 214
  • zPcMFsQ3yK.jpeg
    zPcMFsQ3yK.jpeg
    803.8 KB · Views: 201
  • 8ThVrdoHPu.jpeg
    8ThVrdoHPu.jpeg
    604.5 KB · Views: 196
  • xLUs3k1VRD.jpeg
    xLUs3k1VRD.jpeg
    532 KB · Views: 198
  • Ym30leC4vU.jpeg
    Ym30leC4vU.jpeg
    567.4 KB · Views: 212

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
Jeg planlægger at bruge DMF som opløsningsmiddel til reaktionen og derefter DCM som ekstraktionsmiddel efter tilsætning af vand.