C Cranston Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2023 Messages 76 Reaction score 46 Points 18 Sep 29, 2023 #1 Det ser ikke så let ud. Det er nemmere at få fat i 2-Bromovalerophenone. Hvem kan hjælpe?
Constantylious777 See my products Seller Language 🇵🇱 Joined Nov 2, 2021 Messages 72 Reaction score 120 Points 33 Deals 77 01 Oct #2 Vi har det, men kun dead drop i Polen, fordi det er for ætsende til at sende. C Cranston Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2023 Messages 76 Reaction score 46 Points 18 By Cranston 02 Oct #3 Det er jeg glad for. Jeg er allerede opmærksom på de fine ting, du tilbyder. Jeg går ind for dead drops, men det er et godt stykke vej. Upvote 0 Downvote
C Cranston Don't buy from me Resident Joined Sep 20, 2023 Messages 76 Reaction score 46 Points 18 By Cranston 02 Oct #3 Det er jeg glad for. Jeg er allerede opmærksom på de fine ting, du tilbyder. Jeg går ind for dead drops, men det er et godt stykke vej.
Det er jeg glad for. Jeg er allerede opmærksom på de fine ting, du tilbyder. Jeg går ind for dead drops, men det er et godt stykke vej.
S Spikkels Don't buy from me New Member Language 🇳🇱 Joined Sep 14, 2024 Messages 2 Reaction score 1 Points 1 14 Sep #4 Hvis du fortæller mig, hvor jeg kan få 2-bromovalerophenon, vil jeg fortælle dig, hvor jeg får min pyrrolidin (TCI-mærket). Upvote 0 Downvote
Hvis du fortæller mig, hvor jeg kan få 2-bromovalerophenon, vil jeg fortælle dig, hvor jeg får min pyrrolidin (TCI-mærket).