Jeg arbejder i øjeblikket på en oxidation af piperic acid, Chem Player har lagt en god video af en teknik på YouTube, men resultaterne er i bedste fald lave. Så jeg undersøger ozondannelsesmetoden med ilt, der forsyner generatoren. De indlysende resultater er piperonal, og det er noget velduftende kemi, fra lugten af peber til tyggegummi og maraschino-kirsebær.
Min kilde til D-Amph er receptpligtig og har lort masser at arbejde med, at prøve oxidationen lyder sjovt, selvom det er lige så svært som den oxidation, jeg laver i øjeblikket, jeg er interesseret i den oxidative mekanisme, der bruges her, og hvis der er flere metoder til at opnå dette?
Derefter N-Hydroxy-MDA, dette er interessant, da MDA er trinnet før MDMA, eller drømmer jeg her.
Den reduktive aminering til D-Meth lyder sjov, er det det samme som at reducere amider til aminer ved hjælp af LAh? eller en reduktiv alkylering med et borhydrid. Min viden om kemi er ved at være der, men jeg lærer stadig, så min viden er ikke super omfattende. Det lykkedes mig at følge mesc-teknologien på dette websted til min syntese ved hjælp af 3,4,5TMBH-udgangsmaterialet, der endelig blev reduceret i THF med LAh.
Sir, du har min opmærksomhed!