Snorting VS Injecting VS Smoke Heroine

DieYoung

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
23
Reaction score
9
Points
3
Hvad er den bedste måde at indtage heroin på?
 

Panthera

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 9, 2024
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
Det handler om biotilgængelighed

* Injektion - næsten 100 % biotilgængelighed. Stoffet kommer straks ind i blodbanen og giver hurtige og intense effekter.
* Rygning - ca. 40-60 %
* Snifning - ca. 30-40 %

Hvis du er opioidnaiv, skal du ikke prøve at injicere, medmindre du vil @DieYoung.
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
200
Points
43
Høj biotilgængelighed er ikke altid ensbetydende med det bedste. Faktisk afhænger det hele af, hvad du mener med "det bedste". Kender du ikke stoffet og vil gerne prøve det? Har du prøvet det flere gange og kan ikke finde ud af, hvad der passer dig bedst? Er du en erfaren bruger og vil overvinde tolerancen? Og så videre.
 

DieYoung

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 19, 2023
Messages
23
Reaction score
9
Points
3
tak jeg er bare nysgerrig et andet spørgsmål påvirker benzo tolerance opiat tolerance?
 

Paracelsus

Addictionist
Joined
Nov 23, 2021
Messages
198
Reaction score
200
Points
43
På trods af forskellige primære mekanismer kan både benzodiazepiner og opiater have overlappende virkninger på visse hjernesystemer, som f.eks. det mesolimbiske dopaminsystem, der er involveret i belønning og afhængighed. Kronisk brug af begge stoffer kan ændre hjernens kemi og receptorernes funktion på måder, der kan påvirke centralnervesystemets overordnede følsomhed over for forskellige CNS-depressiva. Kort sagt :)
 

Amphetfred24

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Joined
Aug 8, 2024
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Hvis jeg må tilføje noget, så er benzoer og heroin en dårlig blanding.

Selv for folk med masser af erfaring.

Jeg tog en overdosis 6 gange i min karriere, hver gang ved at blande benzoer og heroin.

Jeg røg i årevis og brugte også nåle i mange år. Sniffede sjældent.
Heroin kan være en grusom elskerinde
 

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Joined
Sep 10, 2023
Messages
98
Reaction score
64
Points
18
at injicere er så farligt, det er meget svært at få en overdosis, mens man ryger, da man føler effekten efter hvert hit med det samme, at sniffe og injicere er risikabelt, fordi man også tager 100-200 mg på én gang og venter på, at det virker, og nogle gange kan heroin være blandet med noget, der endda er dødbringende, hvad angår injektion er det det samme, man injicerer en fuld dosis, og det virker med det samme, men hvis heroin er dårligt, kan man dø af sin normale dosis, og man føler sig sikker, så min bedste ROA er at ryge, for hvis heroin er stærkt, kan man falde i søvn længe før, man får en overdosis.
 
Top