- Reaction score
- 0
Jeg har hele tiden haft problemer med at sælge mine lægemidler, da de er meget dyre, dvs.e, $ 61 for et enkelt gram, og ikke alle har råd til at købe det og har ikke en kundebase i øjeblikket, jeg har forsøgt at oprette forbindelse til mange mennesker offline, men ikke give noget resultat, så nu prøvede jeg lykken på internettet, hvad jeg tænker er enten jeg udvikler min egen hjemmeside eller gennem instagram målretter jeg min potentielle målgruppe, på instagram er det let at målrette min potentielle målgruppe, men hvordan vil jeg gøre det på nettet, da jeg ikke har nogen strategi for at målrette min målgruppe og ikke har nogen erfaring med at opbygge hjemmesider, og et stort problem er også, at hvordan vil jeg modtage betalinger, der er mange bitcoin-tegnebøger, der er privatlivsfokuserede som wasabi og samurai, men er de pålidelige, og hvordan vil jeg indløse mine bitcoins i min lokale valuta, hvis nogen havde nogen erfaring med denne tråd, så hjælp mig, og vær venlig at give mig nogle strategier, hvordan jeg kan målrette mod min potentielle målgruppe og opbygge min kundebase både på instagram og måske på nettet.
Tak
Tak