Question *FORSLAG* Tipkrukke?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
Efter min nylige debacle med gebyrer og egentlig bare for en masse hjælp, jeg allerede har modtaget, synes jeg, det ville være meget rart at kunne klikke på en boks på en persons profil og bare sende et tip, det kunne generere en midlertidig btc-adresse, som tegnebogen gør?

I bund og grund vil jeg gerne have en nem måde at smide et par dollars efter nogen, uden at de skal bekræfte eller gøre noget. Jeg kan på stående fod tælle fire medlemmer, der har penge til gode.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Dette plejede at være super almindeligt på markederne tilbage i 20'erne. Det ser ud til at være gået tabt. LE sporede dog OxyMonster fra Dream market på grund af en tipskupon, han udbetalte. Vær forsigtig med dine midler, alle sammen

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
Altid noget dumt, der fanger dig

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Meget sandt, men for at være fair var blockchain-sporing stadig ret nyt. Det er det problem, jeg ser med bitcoin. Din transaktion er for evigt lagt ud på Bitcoin-blockchainen.

View previous replies…

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
Har du brugt/foreslået WasabiWallet? Det Coinjoins din btc og giver en procentdel på dine midlers anonymitet, jeg har brugt det sammen med at blande midler mellem tegnebøger, før jeg foretager køb, føles 'temmelig' sikkert, men ja, der er ALTID et papirspor. Spørgsmålet er, hvor hårdt de er villige til at arbejde for detaljerne. Alt i alt (medmindre jeg er skide uheldig) har jeg følt mig ret sikker ved at bruge denne metode.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Jeg har ikke brugt den, men jeg vil helt sikkert tjekke den ud. Tak for at dele!

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
PS Jeg har lige fundet ud af, at det er forbudt/ulovligt at bruge i USA, så man VED, at det må være godt. ;)

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Kan du stadig bruge det, selvom det er tor?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
Jeg tror, det er sådan, det fungerer
Dokumentation

Lad mig vide, hvis du finder ud af, at det ikke gør det lol