• Bienvenue dans la partie française du forum. N'oubliez pas que l'affichage de contacts (Jabber, Telegram, Signal et autres) entraînera un bannissement permanent ! Si vous décidez d'acheter ou de vendre quelque chose sans utiliser de compte séquestre et que vous perdez de l'argent, nous ne pourrons pas vous aider.

Methamphetamine Syntese af metamfetamin ved hjælp af rød fosfor og jod

Methamphetamine

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Proportioner :







2 g efedrin eller pseudoefedrin 0,6 g rød fosfor 4 g jod 5 ml destilleret vand 8 ml 25 % natriumhydroxid 3 g natriumtrisulfat 20 ml opløsningsmiddel


Ingredienser :











- Efedrin eller pseudoefedrin - Rød fosfor - Jod - Aluminiumsfolie - Methanol - Opløsningsmiddel (Coleman Fuel, ether, DCM osv.) - Saltsyre - Natriumhydroxid - Natriumtrisulfat - Demineraliseret vand - Is


Udstyr :







- Kværn/mørtel - Bægerglas - Erlenmeyer-kolber - Pyrex-skåle - Filtre - Skalpel (til skrabning) - Pipette


Fremgangsmåde :

1.



Ekstraktion: a) For at ekstrahere efedrin eller pseudoefedrin skal du male dem, blande pulveret med methanol og lade det stå, derefter filtrere, komme væsken i en skål og placere den over svag varme, så methanolen fordamper. b) For at ekstrahere rød fosfor skal du lægge skraberen fra tændstikæsken i blød i et opløsningsmiddel (methanol, acetone, ...) og derefter fjerne den ved forsigtigt at skrabe.




.) og fjern det ved at skrabe forsigtigt, du kan også opsamle fosfor fra enden af tændstikkerne c) For at udtrække jod hældes farvestoffet i et bægerglas og tilsættes dobbelt så meget hydrogenperoxid og lidt saltsyre, efter 50 minutters omrøring filtreres2.



Reaktion: Hæld vand og rød fosfor i en Erlenmeyer-kolbe, og tilsæt derefter gradvist jod. Denne reaktion er eksoterm og producerer giftig gas, så brug et rør til at omdirigere røgen ned i vandet, og tilsæt derefter efedrin eller pseudoefedrin (en mild varmekilde kan bruges) Efter 1 time og 30 minutter nedsænkes Erlenmeyer-kolben i et koldt vandbad i 10 minutter.



3. Filtrering:

Filtrer opløsningen (den opsamlede røde fosfor kan genbruges).


4. Basering :

Tilsæt is til opløsningen, derefter natriumhydroxid i små portioner for at opnå en pH på 13 eller 14 (skift fra en syre til en base), derefter natriumtrisulfat.


5. Adskillelse:

Tilsæt et opløsningsmiddel, og vent på, at væskerne adskilles ordentligt, og skil dem derefter ad med en pipette.


6. Krystallisering (væske -> pulver)



Lav en hydrogenklorid-gasgenerator, læg nogle stykker aluminium i en genlukkelig beholder og derefter noget saltsyre, brug et rør til at lede gassen ind i opløsningen Filtrer derefter opløsningen, det opnåede pulver er metamfetamin.



7. Omkrystallisering (pulver -> krystal)





Metamfetaminet tilsættes en beholder med acetone (100 ml til 40 g metamfetamin + 9,5 ml vand) og opvarmes til 52-54 °C, hvorefter det afkøles i ca. 3 timer ved stuetemperatur og derefter placeres i fryseren i 2 timer ELLER i alkohol, som får lov til at fordampe.
 

Hasan

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Joined
Sep 4, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hvor mange løgne taler du om her?
 

Hasan

Don't buy from me
New Member
Language
🇹🇷
Joined
Sep 4, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Hvor mange løgne taler du om? Din viden om kemi er lig nul. Han siger 5 ml rent vand, og det vil koge i 1,30 minutter, ikke? Er du dum i hovedet? Hvem kan miste 5 ml vand i 1,30 timer, idiot?
 

HewHiSt

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 19, 2024
Messages
46
Reaction score
28
Points
18
Jeg blev inspireret af følgende tråd, som viser, hvordan man syntetiserer meth ved at følge Moskva-ruten


Denne tråd blev selv lavet fra en video (se tråden) Jeg oversatte og omformulerede kun sætningerne, så folk, der taler mit sprog, forstår bedre, det eneste, jeg ændrede, var '2 ml' til '5 ml'

Så vær venlig at respektere mig og stop med at kalde folk 'idiot', især da du er ny her, selvom jeg ikke er særlig god til kemi, kan du fortælle mig med respekt
 
Top