Question Syntetiske cannabinoider????

hystericalgland

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Feb 1, 2024
Messages
4
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
Er der ingen, der ryger K2/spice længere? Har prøvet i et par uger at give prøver væk med gratis forsendelse og helt, helt GRATIS!!! Men ikke en eneste tager her, fiskemarked eller nogen anden større platform... Vil folk ikke have K2 spice i urteform længere? Er det skumfidusbladet? Det er stærkt som bare fanden og ryger glat? Hvad synes I?
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Det stof er også forsvundet her. Da almindelig hash blev legaliseret, var der ingen, der ville have det.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Det er populært blandt hjemløse og i fængsler. (Det kan lægges i blød på printerpapir i standardstørrelse og sendes til fængslet). Det skal være hvidt, hvis papiret er gult, kommer det ikke igennem.

Jeg tror, du vil have lettere ved at få kontakt med folk, der arbejder med hjemløse, almindelige narkomaner eller fanger.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jeg forestiller mig, at hvis man kan få et marked inde i et fængsel, ved jeg, at der er penge at tjene, da det er svært at få
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Instagram kan være din ven til at finde fængselsmarkeder. Du skal dog være forsigtig.
 

ucen

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 18, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Sælger du et prøvepulver? Jeg vil gerne købe noget, hvis du har. Jeg bor i Sydøstasien.
 

maher

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Jeg er fra Indonesien, jeg har et par gram af prøven. Hvis du vil have det, så send mig en besked.
 

freeeee

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 5, 2024
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
Hvis du er interesseret, så send mig en besked
 

Attachments

  • ESZqe4cd1y.jpg
    ESZqe4cd1y.jpg
    385.1 KB · Views: 19

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Jeg skrev bogstaveligt talt til dig og bad om en prøve, og du vendte aldrig tilbage til mig >.>

Jeg siger ikke, at du SKAL give den ud gratis, men du har aftagere ...
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Når jeg bruger dette papir specifikt til cannabinoider, vil jeg have de bedste beslutninger for at sikre, at det er potent for mine klienter, der er låst inde, men har adgang til midler lll
 

Attachments

  • Jhql73VYMs.jpg
    Jhql73VYMs.jpg
    3.6 MB · Views: 11
Top